קדימון רשמי ל"פעם הייתי" של אבי נשר

אם אתם מכירים עוד במאי ישראלי שמתחיל את יחסי הציבור לסרט שלו מהרגע הראשון שהוא עובד עליו, משחרר ידיעות לעיתונות תוך כדי העבודה והפוסט פרודקשן, ומשחרר קדימון רשמי שלושה חודשים מראש – אתם מוזמנים לחלוק עלי שאבי נשר הוא גאון שיווקי יחיד במינו בעולם הקולנוע המקומי (לא שזו הסיבה היחידה, אבל זה כבר דיון אחר). וככה יוצא שכמעט כל הסרטים שלו הופכים להיות מהמצליחים ביותר בשנים בהן יצאו לאקרנים. אז למה אני צריך להילחם עם משרדי היח"צ בכל סרט אחר כדי לקבל קדימון פחות מחודש לפני יציאת הסרט?!

"פעם הייתי" שלו התחדש בקדימון רשמי שנראה כאילו אוחד משניים בעצם, וקשה להבין את הקשר בין התמונות לבין פרטי העלילה שנחשפו עד כה: קורותיהם של שלושה מתבגרים חיפאים בקיץ 1968, שנה אחרי מלחמת ששת הימים. חייהם משתנים בעקבות היכרות עם העולם הקרוב-רחוק של העיר התחתית שבחיפה: עולם של ניצולי שואה, פליטי וואדי סאליב, מבריחים, מגורשים ואנשי שוליים, אשר מתגוררים ופועלים בסמוך לבית קולנוע שבבעלות שבעה גמדים. תהנו:

בסרט מככבים אדיר מילר, דרור קרן, מיה דגן, דב נבון, ירדן בר-כוכבא ואלי יצפאן. בעבר נקרא הסרט "שיעור באהבה" ועוד יותר בעבר "גמדים".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?