נחשף לוח השידורים של ביפ עד סוף 2010 למרות שאין חוזה להמשך שידורים אחריו

ביפזכיינית ערוץ 2 'קשת' הודיעה כי תשקיע 4 מיליון ש"ח ב-10 תוכניות מקור שישודרו בערוץ ביפ עד סוף 2010, גם אם HOT לא תאריך את חוזה השידור שלו. זוהי השקעה מעניינת שעושה קשת, משום שלפי השמועות בתעשיה, HOT וקשת אינן מנהלות מגעים ממשיים להמשיך את החוזה של הערוץ, אשר יפוג בסוף השנה הנוכחית. בין שאר הסיבות, מדברים על כך שאחד מבלי המניות ב-HOT, נוני מוזס, לא מעוניין בהארכת החוזה של קשת בשל סכסוך שיש לו עם החברה. יחד עם זאת, זו כנראה תהיה הטעות הגורלית של החברה, כי מהכירי את הוט, זוהי הסיבה היחידה להישאר שם. את הסדרות שהם מבטיחים לשדר שם כמעט במקביל לארה"ב, כמו גם את הפקות המקור, אפשר למצוא להורדה באינטרנט כמעט מידית אחרי השידור.

"למרות ההתנהלות מעורפלת של HOT מול ביפ בחודשים האחרונים," מסר העורך הראשי של ערוץ ביפ, יובל נתן, "אנו רואים עליה בצפייה בערוץ וממשיכים לעבוד בכל הכוח כדי להמשיך במשימתנו ליצר פורמטים קומיים חדשים ולגלות כישרונות לפני ומאחורי הקלעים. קשה לי לדמיין מצב בו חברת HOT תפנה גב למאות אלפי מנויי ביפ, הנהנים מהערוץ ובמשך שנים גורמים לו להיות אחד מערוצי הכבלים המצליחים ביותר, אבל גם אם כן, בקשת נחושים להמשיך את קיומו של ביפ בכל מצב."

בקשת אומרים עוד כי כרבע מיליון אנשים נחשפים לבים כל חודש. לפי סקר שערכה קשת בקרב מנויי yes, אמרו 45% מהנשאלים כי מבין כל הערוצים ב-HOT הם היו שמחים לקבל את ערוץ ביפ. עוד נמסר כי סקר שנערך בקרב צופי HOT העלה כי ביפ הוא הערוץ האחרון עליו היו מוותרים. 16% מהצופים ענו כי אן הערוץ היה משודר רק ב-yes, הם היו שוקלים לעבור איתו לשם.

במסגרת התוכניות שיעלו למסך עד סוף 2010 תהיה תוכניות יומית עם עידו רוזנבלום שבה יסכם את אירועי היום באופן קומי; אלי פיניש יופיע בערוץ כמחזיר בתשובה שיסביר לצופים על עניינים שברומו של עולם; בתוכנית "משתגידי" תסבירנה אלין לוי, דניאלה וירצר ומיכל גבריאלוב לגברים בארץ איך הן חושבות; "המעבדה" של ביפ עם דודו ארז תיתן במה ליוצרים לא מוכרים; ב"גוסטב וגדי" יככבו יובל שגב ורועי עידן בסדרת מערכונים על זוג טניסאים הומואים; "הגרוש" עם איתי שגב שיחפש פרק ב' בתוכנית ריאליטי; פיני הגדול (גיל קופטש) יחזור למסך ויהפוך לחבר כנסת; ותעלה עונה שניה ל"בובי ואני" (יובל שגב ורועי עידן) ועונה שלישית ל"אל תשאל" עם שי שטרן.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?