ביקורת DVD: הקדושים מבוסטון 2: יום כל הקדושים

שון פטריק פלנרי עם נורמן רידוס. מתוך הקדושים מבוסטון 2: יום כל הקדושים.

שון פטריק פלנרי עם נורמן רידוס. מתוך הקדושים מבוסטון 2: יום כל הקדושים.

אבוי לאלו שיחשבו לתומם שמדובר בסרט המשך ל"הקדושים מבוסטון" בכיכובו של של ווילם דפו (הגאון!), כיוון ש"הקדושים מבוסטון 2: יום כל הקדושים" הוא הכל (!), רק לא המשכו של אותו סרט מצוין. לכן, קשה מאד לתאר את אכזבתנו האדירה לנוכח זוועתו של מה שאמור היה להיות המשך לסרט כל כך מהנה. אולם, למען הכנות, למה בכלל ציפינו מסרט ששווק ישירות לדיוידי?

למרות שאת הקדושים מבוסטון 2 כתב וביים אותו טרוי דאפי, הרי שהמרחק בין שני סרטים אלו הוא כמרחק היום בו יפסיקו לעשות סרטים גרועים, שכן בעוד שבקדושים מבוסטון הצליח דאפי ליצור סרט קליל+, מהנה, זורם, דינאמי ומשעשע, הרי שבסרט ההמשך מדובר בכישלון איום ונורא, ועדיף לו היה נותר לכל אלה מאיתנו, שכל כך נהנו מסרטו הקודם, בגדר חלום רחוק, ולא מומש כפי שנוכחנו, וחבל.

קשה לנו לדבר על השחקנים בסרט, כיוון שאנו יודעים כי לפחות חלקם מאוד מוכשרים, וזכינו לראותם בימים יפים יותר בסרט הקודם, אולם "הקדושים מבוסטון 2" כל כך מחורבן (ותסלחו לנו על הצרפתית) עד שכל ניסיון של כל אחד מהשחקנים בסרט איננו עולה על מבחני במה של מועמדים למחזמר של גריז (כוונתנו לגירסא הישראלית, כן, זו שכלל לא עלתה לאויר, וטוב שכך).

מתוך הקדושים מבוסטון 2.

מתוך הקדושים מבוסטון 2.

בכלל, נדמה כי כמעט כל סצינה בסרט הארור הזה מנסה להעביר איזשהו מסר מתחכם-חצי הומוריסטי, אולם המסר היחידי שמעבירה כל סצינה שראינו (הפסקנו לצפות אחרי כ- 20 דקות, וזה הרבה!!) אינו חורג ממתחם ה"לא היה לנו כסף לתסריטאי אז פשוט אילתרנו תוך כדי, וגם לא היה לנו כסף ליותר מ"טייק" אחד לכל סצינה".

לגרסת הדיוידי מצורפות כל מיני תוספות, כגון סצינות שהוסרו בעריכה, שאני יכול רק לדמיין בסיוטיי הגרועים ביותר מה הן עלולות לכלול, לאור הסטנדרטים הגרועים שהפגין עורך ו/או במאי הסרט…

"הקדושים מבוסטון 2" סובל מאותה מחלה ממנה סבל "גברים בחלל" (Starship Troopers) – עוד סרט מאוד אהוב עלינו, אשר משום מה, ולמרות שלא הצליח לגייס תקציב לסרטי המשך, ניסה בכל זאת – ונכשל כישלון מזעזע, ובכך הרס למעריציו הרבים של הסרט הקודם. פשוט חוסר אחריות.

דירוג: ½☆☆☆☆

הקדושים מבוסטון 2: יום כל הקדושים
ארה"ב, 2009
הפצה: פורום פילם, החל מה-13.07.2010 על DVD.
קדימון:

בימוי:
טרוי דאפי
תסריט:
טרוי דאפי
שחקנים:
שון פטריק פלנרי
נורמן רידוס
ג'ולי בנז

שיוכים: ביקורות DVD
גאסר

לכתוב ביקורת על 20 דקות זה לא רציני ולא משנה כמה גרוע היה החלק שראיתם.

ברור שלא ראינו רק 20 דקות (ציניות…)

פשוט כל מה שבא לאחר אותן 20 דקות אני עדיין מדחיק…

הסרט הכי הכי חזקק מילה אנשים!

הסרט הכי קטלני שיש

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?