ביקורת: מה שקורה בווגאס / What Happens In Vegas

מה שקורה בווגאס

"מה שקורה בווגאס" הוא שעשוע חביב ללילות החמימים גם ככה. אלי שגב מבטיח שתצאו עם חיוך.

במאי "מה שקורה בווגאס", טום ווהן, קיבל לידיים שני כוכבי-על הוליוודים. הוא לא במאי מתחיל, אבל עיקר ההתנסות שלו היא בסרטים דלי-תקציב וכמה פרקים בסדרות טלויזיה. תוסיפו את העובדה שמדובר בבמאי סקוטי, והייתי חושב פעמיים לפי שהייתי מצמיד אותו לקומדיה רומנטית שמאדירה את עוצמתה של לאס ווגאס. ווהן, אמנם, עומד במשימה בהחלט ומציג את עיר החטאים בצורה המשעשעת ביותר, העיר שבה הכל פשוט יותר טוב ויותר קל.

קל כמו להתחתן. זה בדיוק סיפורם של ג'ק (אשטון קוצ'ר) וג'וי (קמרון דיאז). הוא עצלן וזרוק שפוטר מעבודתו, והיא ברוקרית קשוחה שנזרקה בידי הארוס שלה. השניים יוצאים לנפוש בווגאס כדי להשתחרר מהקלון הרובץ עליהם בניו-יורק, ונפגשים בנסיבות משונות שנותנות לקשר שלהם דחיפה ראשונית מצחיקה.

בווגאס כמו בווגאס, השמחה מתבטאת בשתיה וחגיגה עד אור הבוקר, אלא שכאשר הבוקר מפציע, השניים מגלים שהם נשואים. ביש המזל נראה רגעי כאשר השניים זוכים ב-3 מיליון דולרים, אך נאלצים להיוועץ בבית המשפט על מנת להחליט למי שייך הכסף. בית המשפט לא ממהר להיחלץ לעזרתם וגוזר על הזוג הטרי לנסות לחיות יחד חצי שנה בטרם יוחלט למי מגיע הכסף.

אין ספק שאשטון קוצ'ר הוא האדם הנכון לתפקיד העצלן הזרוק שמיד אחרי שטוחב את ידו למכנסיו, מסוגל לטמון אותה בקערת אוכל. גם אין ספק שקמרון דיאז היא האישה הנכונה לתפקיד הקיקבוקסרית שנשיותה מתבטאת רק במראה המהמם שלה. כנראה ש"יש משהו במרי", כי לאט לאט היחסים בין הזוג המסוכסך מתחילים להתחמם.

רגעי הקומדיה הטובים של הסרט נמשכים רק בווגאס. מהרגע שהזוג חוזר לניו-יורק, הקומדיה הגם-ככה לא-כזו-גאונית מתפוגגת ומתחלפת בבדיחות סוג ב' של זוג נשוי מסוכסך וכעוס. הניסיונות המקוריים לדחוק זה את זו מהשני על מנת לזכות בכסף גוררים לא יותר מחיוך על הפנים. ככל שמתקדמים, הסרט הופך מצחיק פחות ודביק הרבה יותר, לרווחת הצופות.

אם בסרט רומנטי ללילה נעים חפצתם, "מה שקורה בווגאס" הוא בדיוק הסרט הנכון. יש בו מעט צחוקים, הרבה מושי-מושי, ולמרבה המזל – אין סיפור משני. שעה וחצי במינון הולם של אשטון קוצ'ר וקמרון דיאז רבים ומתנשקים היא בדיוק מה שאתם צריכים בשביל למרוח חיוך ענק על הפנים.

דירוג: ★★★☆☆

מה שקורה בווגאס
ארה"ב, 2008
113 דקות.
הפצה: א.ד.מטלון, החל מה-08.05.2008 בקולנוע
בימוי:
טום ווהן
תסריט:
דיינה פוקס
שחקנים:
אשטון קוצ'ר
קמרון דיאז
רוב קורדרי
לייק בל

טומי

סרט פשוט אדיר אדיר אדיר !
לא האמנתי שאני כל כך אהנה מהסרט הזה, אמת היו ציפיות דיי גבוהות אבל לרוב הסרטי קומדיה פשוט מאכזבים !
אבל הסרט הזה הפציץ !! המשחק של אשטון פשוט מעולה וקורע קורע מצחוק , הדמות שהוא משחק פשוט מצחיקהההה ,כניסה מרהיבה לדמות שהיא בעצם חצי מהחייים שלו חחח
דיאז משחקת מעולה למרות היותה שחקנית בינונית ומטה ,הסרט מצחיק מצחיק מצחיק , פשוט מצחיק ,נהנתי מההתחלה ועד הסוף !!
תראו את זה עם כמה שיותר אנשים , כי חובה לשתף את הסרט הזה,רוצים לצחוק לצחוק לצחווק? לכו תראו את הסרט הזה !
ממליץ בחום הייתי נותן לו 6 אם הסרט היה מדורג לפני צחוק [בדגור עד 5..]

נהנתי , נהנתי .. סופר נהנתי !
טומי

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?