עוז זהבי יספר את "הסיפור של יוסי", סרט ההמשך של "יוסי וג'אגר"

עוז זהביהשחקן עוז זהבי יככב בסרט "הסיפור של יוסי", המשכו של "יוסי וג'אגר" שיביים איתן פוקס על פי תסריט של איתי סגל. אוהד קנולר ישוב לתפקיד הראשי, ויצטרפו גם ליאור אשכנזי ואורלי זילברשץ.

[ספוילר לסרט הראשון]העלילה מפגישה אותנו עם יוסי (קנולר), עשר שנים לאחת מותו של ג'אגר, כרופא מוערך ומסור בבית חולים גדול במרכז הארץ, שמבלה ימים ארוכים בבית החולים כדי שלא להתמודד עם הבדידות והשדים מעברו הממתינים לו בדירת הרווקים שלו. מפגש מקרי עם אמו של ג'אגר (זילברשץ) וקשריו עם עמיתיו לעבודה גורמים לו לבחון מחדש את חייו. לבסוף הוא מחליט לצאת לחופשה באילת, לשם רצה ג'אגר שיסעו יחד, ומוצא אהבה חדשה (זהבי).[/ספוילר]

"היה לי בהתחלה פחד," אמר פוקס לנירית אנדרמן בהארץ, "שיהיה לי קשה לעקוף את הדמות שבאה לו כל כך בקלות, של הגבר-גבר, הפלייבוי הבלתי נלאה, אבל במפגש בינו לבין אוהד גיליתי שעוז הוא שחקן מאוד ורסטילי ושהוא יודע גם לשחק גבר שמחובר לצדדים היותר רכים שבו. הדמות שלו אמורה להפיח ביוסי, ובסרט כולו, רוח חיים, תקווה חדשה ואופטימיות, ובמפגש הזה הוא הצליח ליצר את כל אלה."

קנולר וזהבי היו אמורים לשתף פעולה כבר במיני-סדרה "יחפים" של אורי סיוון, אך לבסוף זהבי פרש מן הפרויקט ועפר שכטר החליף אותו.

אסף הראל יפיק את הסרט דרך "למה הפקות" בשותפות עם משה אדרי דרך יונייטד קינג. yes טלויזיה בלוין ורשת יתמכו.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?