"שודדי הקאריבים 4" חצה את רף מיליארד הדולרים

"שודדי הקאריבים 4: זרמים זרים". ג'וני דפ, פנלופה קרוז.

"שודדי הקאריבים 4: זרמים זרים". ג'וני דפ, פנלופה קרוז.

סרט ההרפתקאות התלת מימדי "שודדי הקאריבים 4: זרמים זרים" חצה את רף מיליארד הדולרים (1,007,703,000$ על פי הערכות) והפך לסרט השמיני בהיסטוריה שעשה זאת. הסרט, שנהנה ממחירי כרטיסים גבוהים בהקרנות התלת מימד, הפך את אולפני דיסני לחברה היחידה בהיסטוריה שהכניסה שלושה סרטים בפחות משנה וחצי לרשימה המצומצמת הזו, כשבתקופה המדוברת נכנס אליה "אליס בארץ הפלאות" ו"צעצוע של סיפור 3". ההישג גם הפך את ג'וני דפ לשחקן היחיד בהיסטוריה שההכניס שלושה סרטים לאותה הרשימה ("שודדי הקאריביים 2: תיבה של איש מת", "שודדי 4" ו"אליס").

כ-23.2 אחוזים מרווחי הסרט הגיעו מתוך ארה"ב, ועומדים על $233,703,000. שאר הרווחים הגיעו מחוצה לארה"ב, ומדובר בסכום אדיר של $774,000,000 כרגע. עם הגיעם של הנתונים מסביב לעולם גם מסוף השבוע האחרון, הסכום הזה צפוי לעלות מעל 800 מיליון הדולרים; מה שיהפוך את הסרט לשני בהיסטוריה שחצה את הרף הזה בעולם בזמן הקצר ביותר (20 ימים).

עוד ברשימה האקסקלוסיבית שלא הזכרתי עד כה: "אווטאר", "טיטאניק", "שר הטבעות: שיבת המלך", ו"האביר האפל". "שודדי הקאריבים" היא סדרת הסרטים היחידה שהכניסה שני סרטים לרשימה, ואילו "צעצוע של סיפור 3" הוא סרט האנימציה היחיד שנכנס אליה.

steven

לאלי שגב, 2 דברים.
1. למה אתה לא כותב ביקורות יותר?
2. מה דעתך על הסרט?

אלי שגב

שלום סטיבן,

ראשית, אני משתדל כן לכתוב – רק מפאת זמן לא יוצא מספיק 🙂 כתבתי לאחרונה ביקורת על "משחקי הכס" – סיכום עונה מלאה.

שנית, לדעתי הסרט היה קטסטרופה ולא ברור לי איך הוא כל כך מצליח. כנראה שמי שנהנה בקודמים נהנה גם כאן, אבל לי לא הלך עם אף אחד מהקודמים – אז… 🙂

[…] מחוצה לארה"ב, והם כ-690,000,000$, הרבה הרבה פחות ממה שהיה לסרט הקודם שנכנס לרשימת המיליארדרים ("שודדי הקאריבים 4: זרמים זרים" עם 774 […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?