חדשות אודות
מייקל רוקר

Michael Rooker

חדשות
"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן - טריילר 2: מי בכלא בגלל שירה בסופרמן? (23.06.21)
סרט גיבורי העל "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן התחדש בטריילר שני שמעמיק את ההסתכלות על הדמויות ההזויות והעלילה המדממת ומשוגעת של הסרט. למשל מי ירה בסופרמן כדור מקריפטונייט והכניס אותו לטיפול נמרץ, ומי מחבר את אסופת האנטי-גיבורים.
"ויוו" - טיזר טריילר: יוצר "המילטון", לין-מנואל מירנדה, מדבב דביבון מזמר (01.05.21)
יוצר "המילטון" ו"שכונה על הגובה", לין-מנואל מירנדה, תרם את קולו לדביבון הלופת (קינקז'ו) המזמר שששמו "ויוו", בסרט שמבוסס על ספר ילדים שכתב. צפו בטיזר טריילר קצרצר ומוסיקלי לסרט האנימציה שיעלה בנטפליקס.
"מהיר ועצבני 9" - טריילר 2 מתורגם: ג'ון סנה הוא האח מדמו של וין דיזל שמעולם לא הכרנו (15.04.21)
צפו בטריילר המתורגם לסרט הפעולה ומירוצי הרחוב "מהיר ועצבני 9" שמחזיר את וין דיזל, מישל רודריגז, טייריס גיבסון, נטלי עמנואל, לודקריס, ג'ורדנה ברוסטר ואפילו סאנג קנג שהדמות שלו היתה אמורה להיות מתה, הפעם כנגד אח אמיתי למשפחת טורטו - ג'ון סנה.
"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן - טריילר: במאי "שומרי הגלקסיה" מתפרע למבוגרים עם דמויות הזויות (27.03.21)
צפו בטריילר הראשון לסרט הפעולה-קומדיה-קומיקס "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן, סוג-של-חידוש-סוג-של-סרט-המשך, שאמנם לא מספק הרבה פרטים על העלילה, אבל כן מציג כיצד חוש ההומור של גאן ("שומרי הגלקסיה") משתלב באוסף הדמויות החדש לשימושו.
"יחידת המתאבדים" (2021) של ג'יימס גאן - מאחורי הקלעים עם הצצה להרבה סצינות (23.08.20)
סרט הקומיקס "יחידת המתאבדים" בגרסת 2021 של ג'יימס גאן, התחדש בסרטון מאחורי הקלעים שמביא איתו הצצה להרבה סצינות שכבר צולמו ועברו את העיבודים הנדרשים. כמו שעולה הן מהפוסטרים והן מהסרטון, הולכים להיות הרבה פיצוצים בסרט. ממש הרבה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול