חדשות אודות
יגאל נאור

Igal Naor

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הסרט הישראלי "כביש הסרגל" עם עידן עמדי זכה בפרס הראשי של פסטיבל ריימס פולאר 2024 (14.04.24)
סרט הדרמה-מתח הישראלי "כביש הסרגל" של מיה דרייפוס ובכיכובם של טלי שרון ועידן עמדי, קטף את הפרס הראשי של פסטיבל ז'אנר המשטרה ריימס פולאר 2024 שבצרפת.
הסרט הישראלי "כביש הסרגל" עם עידן עמדי יתחרה בפסטיבל הז'אנר הצרפתי ריימס פולאר 2024 (25.03.24)
סרט הדרמה-מתח הישראלי "כביש הסרגל" של מיה דרייפוס ובכיכובם של טלי שרון ועידן עמדי, יתחרה בתחרות הרשמית של פסטיבל ז'אנר המשטרה ריימס פולאר 2024 שבצרפת.
הוכרזו המועמדים לפרסי האמי 2021: "אוסלו" עם דבל'ה גליקמן מועמד, "המנדלוריאן" ו"הכתר" תיקו בהובלה (13.07.21)
הוכרזו המועמדים לפרסי האמי 2021 ובראשם הובילו "המנדלוריאן" של דיסני פלוס ו"הכתר" של נטפליקס את מנין המועמדויות, עם 24 כל אחת. סרט הטלויזיה "אוסלו" המספר את מאחורי הקלעים של המשא ומתן להסכמי אוסלו של ישראל מועמד לפרס.
"פגע וברח" - טיזר טריילר: ליאור רז, גל תורן ומורן רוזנבלט מחפשים את רוצחי אישתו בנטפליקס (29.04.21)
צפו בטיזר טריילר המתורגם של סדרת הפעולה-מתח "פגע וברח" של נטפליקס והצמד מאחורי "פאודה", ליאור רז ואבי יששכרוף. רז מככב בתור לוחם עילית-ישראלי לשעבר, שאישתו האמריקאית נהרגת בתאונת פגע וברח בתל אביב, והוא חושד שהפרשה סבוכה משנראה.
"אוסלו" של HBO - טיזר טריילר: דבל'ה גליקמן, איציק כהן וסלים דאו בשיחות השלום של ישראל-אש"ף (27.04.21)
צפו בטיזר טריילר הכולל כמה פרצופים ישראלים מוכרים כמו דבל'ה גליקמן, לסרט הדרמה "אוסלו" המתאר את אחורי הקלעים של סדרת ההסכמים בין ישראל לפלשתינים ומבוסס על המחזה באותו השם מאת זוכה פרס הטוני, ג'יי-טי רוג'רס.
"ישמח חתני", הסדרה - טריילר: הירושלמיות מנסות למנוע מצחי הלוי להשפיע על השכונה (30.03.21)
צפו בטריילר לסדרת הדרמה הישראלית "ישמח חתני", שמבוססת על הסרט מ-2016 באותו השם והוקרן בפסטיבל טורונטו, והשיבה את מרבית צוות השחקנים, כולל אורנה בנאי, עינת שרוף, אוולין הגואל, יפית אסולין, שרון אלימלך ואיציק כהן; וצירפה את צחי הלוי.
החלו צילומי הסרט "אוסלו" של שפילברג ו-HBO; רות ווילסון, ששון גבאי, דבל'ה גליקמן מככבים (10.11.20)
החלו צילומי סרט הדרמה "אוסלו" המבוסס על המחזה באותו השם מאת זוכה פרס הטוני, ג'יי-טי רוג'רס, ומתאר את מאחורי הקלעים של גיבוש ההסכמים בין ישראל לפלשתינים. המצלמות החלו לצלם בפראג עם רות ווילסון, ששון גבאי, דובל'ה גליקמן, סלים דאו ועוד.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם