חדשות אודות
אלן ריקמן

Alan Rickman

חדשות
הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני - ביקורת (13.07.11)
"הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" הוא הפרק האחרון והטוב ביותר מבין שמונת סרטי הקוסם הצעיר, וסוף סוף גם סרט ראוי ומהנה באמת. אלי שגב מבקר.
מקבץ המלצות סינמטקים 26.05-02.06.11 (26.05.11)
השבוע בסינמטק שדרות יפתח פסטיבל קולנוע דרום 2011, ועוד יוקרנו בסינמטקים הסרטים "גבעה 24 אינה עונה", "אתם מסתכלים עלי" ו"יין, סיפור אהבה".
קדימון ראשון לסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" (28.04.11)
הסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" התחדש בקדימון רשמי ראשון, זאת בניגוד ל'קודם' שנפוץ ברשת והיה מעשה ידי מעריצים על בסיס פרומואים שהיו משותפים לשני החלקים, וקטעים מהחלק הראשון.
ביקורת DVD: אליס בארץ הפלאות (01.08.10)
"אליס בארץ הפלאות" של טים ברטון מגיע במהדורת DVD המחזירה את כולנו לקסם הצבעוני, מלא הדימיון של לואיס קרול מנקודת מבט שונה.
ביקורת #2: אליס בארץ הפלאות (22.03.10)
לא מפתיע ש"אליס בארץ הפלאות" מעוצב להפליא ומשגע ויזואלית, אך אחרי התרגשות ראשונית בתחילת הסרט, התגובה הכללית של יונתן דורון בסופו היתה די פושרת.
תמונה ראשונה של ג'וני דפ בתור הכובען המטורף (07.01.10)
סרטו המדובר והתלת-מימדי של טים ברטון, "עליסה בארץ הפלאות", התחדש בתמונה של ג'וני דפ בתור הכובען המטורף. עוד מככבים בסרט הלנה בונהם קרטר, אלן ריקמן, מייקל שין ואן האת'וואי.
ביקורת: הארי פוטר והנסיך חצוי הדם (15.07.09)
בשורה רעה לכל אלו שקיוו למשהו מרענן וטוב הקיץ הזה: זה לא הולך לקרות - או לפחות לא מהכיוון של "הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם".
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם