חדשות אודות
רוג'ר דיקינס

Roger Deakins

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הוכרזו הזוכים בפרסי האוסקר 2020: "פרזיטים" הפתיע וזכה בסרט הטוב (10.02.20)
הוכרזו הזוכים בפרסי האוסקר של האקדמיה האמריקאית לאמנויות הקולנוע 2020, ובינהם אפשר למנות את "פרזיטים" של ג'ון בונג-הו הקוריאני בשלוש קטגוריות, בראד פיט כשחקן המשנה של "היו זמנים בהוליווד" ועוד.
תחזית לזוכים באוסקר 2020 (02.02.20)
תחזיות הזכיה בפרסי האוסקר 2020 של יונתן דורון, שמלבד ההימור על "1917" בתור הזוכה בפרס הסרט, עמוסות בפרטי טריויה סופר-מעניינים על הקשר בין ברוס דרן לבין ריבר פיניקס, "הצבע ארגמן" ו"אומץ אמיתי", הארווי ויינשטין ורנה זלוויגר, ועוד.
"1917" - ביקורת: מעורר התפעלות (02.01.20)
סם מנדז ביים את הסרט וגם שותף לכתיבת התסריט, שבו הקפידו שכל כמה דקות יקרה משהו אחר, דרמטי, במקום שונה מקודמו. הסרט לעתים מרשים, אך הוא דומה יותר דומה לאגדה או למיתולוגיה, אך ללא מוסר השכל. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"החוחית" - ביקורת: דרמה שחוזרת על עצמה עם משחק מאולץ (04.11.19)
"החוחית" הוא דרמה כבדה ואיטית, המבוססת על ספר רב מכר באותו השם, על התבגרות בצל טראומה, שיכולה הייתה להיות טובה בהרבה, אילו לא הייתה חוזרת על עצמה לדעת. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"1917" - טריילר מתורגם: סם מנדז עם רוג'ר דיקינס במלחה"ע הראשונה (11.08.19)
בסרט "1917" של סם מנדז, מוטלת על צמד חיילים בריטים משימת ההתאבדות של חציית כל החזית של מלחמת העולם הראשונה, כדי להעביר מסר שיציל 1,600 חיילים, כולל אחיו של אחד מהם.
"החוחית" - טריילר 2: תקוות לאוסקר בכל החזיתות (25.07.19)
תקוות האוסקר של הדרמה "החוחית" ניכרים בכל התחומים הבולטים, משהוצמדו שמות גדולים להם: ג'ון קרולי ביים, רוג'ר דיקינס צילם, ואנזל אלגורט וניקול קידמן מככבים.
"החוחית" - טריילר מתורגם: אנזל אלגורט בעיבוד לספרה של דונה טארט (01.06.19)
פרויקט העיבוד הקולנועי של "החוחית" מאת דונה טארט, מבית אולפני האחים וורנר ואמזון, מתהדר בשמות גדולים מלפני ומאחורי המצלמה: רוג'ר דיקינס צילם, ג'ון קרולי מ"ברולין" ביים, ואנזל אלגורט וניקול קידמן מככבים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר