חדשות אודות
טייריס גיבסון

Tyrese Gibson

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"מורביוס" - ביקורת: ג'רד לטו מגלם דמות מעניינת שראויה לתסריט טוב יותר (01.04.22)
הסיפור הבסיסי של הסרט "מורביוס" מוצלח למדי, אבל הבעיה נעוצה בפיתוח השבלוני של התסריט. ניתן להבחין בכל מהלך זמן רב לפני שהוא מגיע, הוא מסורבל מאד ואין אף רגע של מקוריות. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"מהיר ועצבני 9" - טריילר 2 מתורגם: ג'ון סנה הוא האח מדמו של וין דיזל שמעולם לא הכרנו (15.04.21)
צפו בטריילר המתורגם לסרט הפעולה ומירוצי הרחוב "מהיר ועצבני 9" שמחזיר את וין דיזל, מישל רודריגז, טייריס גיבסון, נטלי עמנואל, לודקריס, ג'ורדנה ברוסטר ואפילו סאנג קנג שהדמות שלו היתה אמורה להיות מתה, הפעם כנגד אח אמיתי למשפחת טורטו - ג'ון סנה.
סדרת סרטי "מהיר ועצבני" תסתיים עם הסרט ה-11, ג'סטין לין ישוב לביים (22.10.20)
סדרת סרטי "מהיר ועצבני" מתכננת עוד שני סרטים בכיכובם של וין דיזל וחבורתו ואז תסתיים סופית. את הסרטים "מהיר ועצבני 10" ו"מהיר ועצבני 11" ישוב לביים ג'סטין לין. סיום הסדרה לא צפוי לסתום את הגולל על הספין-אופים שלה, דוגמת "הובס ושו".
"מהיר ועצבני 9" - טריילר מתורגם: מכוניות עפות על אנשים בלי הרף (01.02.20)
צפו בקדימון-טריילר לסרט הפעולה "מהיר ועצבני 9", העמוס ברגעים של "וואו" כמיטב המסורת של סדרת הסרטים המצליחה. בין היתר שימו לב למשקוף מבטון, ולמספר המכוניות המעופפות על אנשים.
"מורביוס" - טריילר מתורגם: ג'רד לטו מנסה מחדש לככב בסרט קומיקס (14.01.20)
צפו בטריילר המתורגם לסרט הקומיקס "מורביוס" בכיכובו של ג'רד לטו, ובבימויו של דניאל אספינוזה. כמו "ונום" לפניו, זהו סרט מהיקום הקולנועי שאולפני סוני טווים סביב ספיידרמן וללא עזרתם של אולפני מארוול והעומד בראשם קווין פייגי.
ביקורת: רובוטריקים 3 (01.07.11)
"רובוטריקים 3" יותר מאשר מחזיר את סדרת הסרטים למסלולה אחרי ההבטחה הגדולה של "רובוטריקים" הראשון לאקשן מרהיב ומהנה; והאכזבה הגדולה מ"רובוטריקים 2".
ביקורת #1: רובוטריקים 2: הנקמה (23.06.09)
ב"רובוטריקים 2: הנקמה", עוד כן הצלחתי לעקוב פחות או יותר מי נגד מי כבר מהצפיה הראשונה (שזה אומר הרבה), אבל נהנתי ממנו כל כך בגלל שהוא פשוט אחת הקומדיות הטובות שרצות עכשיו בקולנוע.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה