חדשות אודות
אורנה פיטוסי

Orna Pitussi

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

החלו צילומי העונה השניה של "מנאייכ" עם שלום אסייג, עמוס תמם ולירז חממי (15.11.21)
החלו צילומי העונה השניה של "מנאייכ", וחוזרים לככב בה שלום אסייג, עמוס תמם, לירז חממי ודורון בן דוד. גם את העונה הזו כתב היוצר שלה, רועי עידן, ומצטרפים עומר ברנע, נטלי עטיה, ולדימיר פרידמן ואחרים.
ליהוקים ל"מנאייכ" עונה 2: עטיה, ברנע, חימאווי, פרידמן והעיתונאית איילה חסון (18.08.21)
ליהוקים טריים לעונה השניה של "מנאייכ": השחקנים נטליה עטיה, עומר ברנע ("המדרשה"), אלון חימוואי ("פמת"א"), ולדימיר פרידמן ("דיבוקים"), דיאנה גולבי ועיתונאית חדשות 13 איילה חסון יצטרפו אל שלום אסייג, עמוס תמם, לירז חממי ודורון בן דוד החוזרים.
אורנה פיטוסי פוטרה מ"מנאייכ" עקב סירובה להתחסן או להיבדק לקורונה (15.08.21)
עוד קשיים בדרך לעונה 2 של "מנאייכ": השחקנית אורנה פיטוסי פוטרה מצילומי העונה השניה של סדרת המשטרה הישראלית "מנאייכ" עקב סירובה להתחסן או להיבדק לקורונה לקראת הצילומים. היא השחקנית השניה שעוזבת באופן צורם, אחרי מיה דגן.
"מנאייכ" - טריילר: שלום אסייג חוקר שחיתות אצל עמוס תמם (24.07.20)
סדרת המשטרה הישראלית "מנאייכ" מציבה את שלום אסייג בתור חוקר מח"ש מתוסכל, שמתבקש להצטרף לחקירת שחיתות אצל חברו הטוב (עמוס תמם), הוא מפקד תחנת ראשון לציון, אשר נתיב השחיתות עשוי להוביל ישירות אליו. צפו בטריילר.
"הדבר הגדול המיוחד" - שני טיזרים: אורנה פיטוסי ועינת ויצמן מתאחדות עם יוצר "הפוך" (25.02.20)
צפו בשני טיזר טריילרים לסדרת הדרמה-קומדיה הישראלית "הדבר הגדול המיוחד" של שמואל חיימוביץ' בכיכובן של אורנה פיטוסי ועינת ויצמן שכיכבו גם ב"הפוך" המיתולוגית שלו.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול