חדשות אודות
יובל סמו

Yuval Semo

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"שקופים" - פרומואים לדמויות: יובל סמו וגורי אלפי הם עובדי קבלן בביטחון אצל אלי יצפאן (12.01.21)
צפו בפרומואים לכל אחת מחמש הדמויות הראשיות בסדרה הקומית הישראלית "שקופים" של אלי בן דוד, אדר מירום ועמרי עמית (יוצרי "אנחנו במפה") ובכיכובם של יובל סמו, גורי אלפי, תיקי דיין, גילה אלמגור ואלי יצפאן.
"פאודה" חודשה לעונה 4, "פלמ"ח" ו"אבא מטפלת" חודשו לעונה 2 (14.09.20)
yes חידשה מספר סדרות ישראליות לעונות נוספות: סדרת הפעולה "פאודה" חודשה לעונה רביעית, סדרת הנוער התקופתית "פלמ"ח" חודשה לעונה שניה, וכך גם סדרת הקומדיה המשפחתית "אבא מטפלת".
החלו צילומי "שקופים" של אלי בן דוד עם יובל סמו, גורי אלפי וגילה אלמגור (11.09.20)
החלו צילומי סדרת הקומדיה הישראלית "שקופים" של אלי בן דוד, אדר מירום ועמרי עמית (יוצרי "אנחנו במפה") ובכיכובם של יובל סמו, גורי אלפי, תיקי דיין, גילה אלמגור ואלי יצפאן.
"השוטר הטוב", עונה 3 - טריילר: יובל סמו יכול אבל לא רוצה (09.08.19)
הצוות של "השוטר הטוב" עם יובל סמו יוצא לדרך עם מטרות חדשות, שוטרת צעירה ואמביציוזית, אבל עם יכולות די חלודות: השוטרים רוצים אבל לא יכולים, דני יכול אבל לא ממש רוצה, ולברדק נשאבת גם הקצונה הבכירה.
"זנזורי" - ביקורת (12.06.12)
"זנזורי" בכיכובו של יובל סמו, העלתה לאלי שגב לי חיוך על הפנים. והאם חברת yes שהסכימה לפיילוט ששודר אצלה בשעה 20:40 בערב היא ה-HBO של ישראל?
"זוהי סדום" הסרט הכי נצפה בטלויזיה מזה 8 שנים (12.06.12)
"זוהי סדום", סרט הקומדיה בכיכובה של חבורת "ארץ נהדרת", התקבל יפה אמש בערוץ 2: גרף רייטינג של 20.8 אחוזים בקרב משקי בית יהודים, הנתון הגבוה ביותר לסרט שמוקרן בטלויזיה מזה 8 שנים.
"זנזורי" - פרומו לסדרה הישראלית עם יובל סמו (12.05.12)
סדרת הדרמה הקומית הישראלית "זנזורי" של יובל פרידמן, דפנה פרנר ובן בכר, התחדשה בפרומו ראשון. יובל סמו ועירית קפלן מככבים.
הסדרה הישראלית "זנזורי" נמכרה לעיבוד אמריקאי (25.01.12)
סדרת הדרמה הקומית הישראלית "זנזורי" של יובל פרידמן, דפנה פרנר ובן בכר, נמכרה לעיבוד הוליוודי עבור רשת הטלויזיה האמריקאית TV Land, שתסריטאי "רופא להשכיר" יהיה אחראי עליה.
ורד פלדמן חווה "בעיות עם נשים" (19.04.10)
השחקנית ורד פלדמן הצטרפה לסדרה הקומית "הבעיות שלי עם נשים" בכיכובו של דן שפירא. הסדרה מבוססת על פורמט פרואני.
ביקורת: מפלצות נגד חייזרים (26.03.09)
אין ב"מפלצות נגד חייזרים" חידוש משמעותי, או הומור מיוחד במינו, אך מה שכן יש הוא 'תלת-מימד אמיתי', וזה רבותי - פשוט משנה את ה-כ-ל.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
באש ובמים
באש ובמים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי