חדשות אודות
ג'ייסון קלארק

Jason Clarke

חדשות
"תמיד השטן" - טריילר מתורגם: טום "ספיידרמן" הולנד יוצא נגד המטיף רוברט פטינסון (14.08.20)
צפו בטריילר לסרט הדרמה-מתח "תמיד השטן" שבמרכזו ניצב טום הולנד, אשר הוריו (ביל סקרסגרד והיילי בנט) הותירו אותו לבד בעולם כשהיה ילד בעקבות נסיבות מטרידות. כעת בבגרותו, הוא מבין שהוא מוקף בדמויות מפוקפקות שונות, בינהן המטיף המסוכן רוברט פטינסון.
"תמיד השטן" - תמונות: טום הולנד חבוט ועגום בהתמודדות עם שנות ה-1960 (07.08.20)
כוכב "ספיידרמן: השיבה הביתה", טום הולנד, מופיע בפנים חבוטות ועגומות בתמונות הראשונות מתוך הדרמה עם נגיעות המתח "תמיד השטן". את הסרט ביים אנטוניו קמפוס מ"החוטאת", ולצידו של הולנד מככבים רוברט פטינסון, ג'ייסון קלארק, ריילי קו, ביל סקרסגרד, סבסטיאן סטן ומיה ווסיקובסקה.
"האדם הראשון" - ביקורת #2 (18.10.18)
יש משהו נועז בלקחת את אחד הארועים המכוננים ביותר בהיסטוריה של המאה ה-20, ולהשתמש בו כסיפור רקע לסיפור האישי והאינטימי העומד במרכז "האדם הראשון" של דמיאן שאזל. הבעיה שזה לא עובד והסרט משעמם. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"האדם הראשון" - ביקורת #1 (18.10.18)
הנושא ההיסטורי, השחקן המפורסם והבמאי הפכו את "האדם הראשון" למעורר סקרנות ואף למתמודד צפוי בטקסי הפרסים, ברם הסרט פחות טוב מ"לה לה לנד" ומ"ויפלאש" של אותו הבמאי. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"ארץ יבשה" - ביקורת (18.11.12)
האמריקאים מסרבים להניח לתקופת היובש שאסרה על מכירת משקאות אלכוהולים בארה"ב, וממשיכים להערים סדרות וסרטים תקופתיים שיעסקו בנושא, ויהיו יבשים בהתאם. "ארץ יבשה" בהחלט.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
הקרב על אמריקה
הקרב על אמריקה
הנוסע השמיני: רומולוס
הנוסע השמיני: רומולוס
בחורים רעים: הכל או כלום
בחורים רעים: הכל או כלום