חדשות אודות
חיים זנאתי

Haim Zanati

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

נטפליקס רכשה את זכויות השידור בסטרימינג לסדרה הישראלית "משמר הגבול" (11.09.23)
רגע לפני שסדרת הפשע הישראלית "משמר הגבול" של מני יעיש עולה לשידור ב-HOT, בחרו בגוף השידור לשתף שהסדרה נרכשה לשידור בסטרימינג בנטפליקס - במדינות כמו ארה"ב, בלגיה, אוסטרליה, הולנד וישראל.
"ישמח חתני", הסדרה - טריילר: הירושלמיות מנסות למנוע מצחי הלוי להשפיע על השכונה (30.03.21)
צפו בטריילר לסדרת הדרמה הישראלית "ישמח חתני", שמבוססת על הסרט מ-2016 באותו השם והוקרן בפסטיבל טורונטו, והשיבה את מרבית צוות השחקנים, כולל אורנה בנאי, עינת שרוף, אוולין הגואל, יפית אסולין, שרון אלימלך ואיציק כהן; וצירפה את צחי הלוי.
"המשגיחים" - טריילר - כפיה דתית בבת-ים כוללת בולי עץ וברזלים (27.06.12)
הטריילר לסרט הישראלי "המשגיחים" של מני יעיש ובכיכובם של רועי אסף ורותם זיסמן-כהן חושף את הכפיה הדתית בעיר בת-ים, כפי שהיא מתוארת בסרט: בולי עץ, מחבטי בייסבול, ברזלים ובקבוקי תבערה. צפו.
בלעדי! חנה אזולאי הספרי הופכת את ריטה שוקרון ויורם טולדנו ל"אנשים כתומים" (16.04.12)
סרטה העלילתי הראשון של חנה אזולאי-הספרי על כיסא הבמאי "אנשים כתומים" יוצא לדרך, בכיכובם של ריטה שוקרון, אסתי ירושלמי ויורם טולדנו.
בראבא בחוץ; שי אביבי, בר רפאלי ולירון לבו נכנסים לחוליית החיסול "כידון" (21.03.12)
לא רק בר רפאלי, שי אביבי, ולירון לבו מצטרפים לקומדיה הצרפתית-ישראלית "כידון" - גם ריימונד אמסאלם, סלים דאו, חיים זנאתי, פולי רשף ועוד!
ביקורת: ג'וליה מיה (07.05.09)
סרט על חלומותיהם של אנשים פשוטים - יצירה מקורית וחביבה המספקת מפעם לפעם סצינות טובות ורגעי שעשוע קלים, הטובעים בבימוי מתחכם ותסריט לא מהודק.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם