חדשות אודות
ג'ים פרסונס

Jim Parsons

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"הוליווד" של ריאן מרפי - תמונות ראשונות: סדרה עצובה אבל ססגונית (03.04.20)
"הוליווד" של ריאן מרפי סדרה עם קאסט שחקנים רחב שבינהם ניתן למצוא את דיויד קורנסווט, דארן כריס, ג'רמי פופ, לורה הרייר, סמרה וויבינג, דילן מק'דרמוט, הולנד טיילור, פאטי לו'פון, ג'ים פרסונס וג'ייק פיקינג.
"משפטו של טד בנדי" - ביקורת #2 (26.05.19)
זאק אפרון בסרט "משפטו של טד בנדי" מעביר מצוין את דמות הגבר החם שמשהו באישיותו מריח לא בסדר ובהמשך הסרט את הטירוף הפסיכופתי של הרוצח הערמומי. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"משפטו של טד בנדי" - ביקורת #1 (22.05.19)
בסרט "משפטו של טד בנדי" זאק אפרון משחק טוב בתור הרוצח הסדרתי המפורסם שפעל במשך שנים בארה"ב, ומשפטו היה הראשון שבו הוכנסו מצלמות טלוויזיה לאולם בית המשפט האמריקאי. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"המפץ הגדול 6" - ביקורת (17.11.12)
הצפיה בשני הפרקים הפותחים של "המפץ הגדול 6" מעלים תהיה לאן הלכה הקומדיה, ואיך נכנס חזק כל כך נושא מערכות היחסים הרומנטיות לעונה החדשה?
הוכרזו מועמדי פרסי האמי 2012: "מד מן" מובילה עם 17 מועמדויות (19.07.12)
הוכרזו המועמדים לפרסי האמי לשנת 2012: "מד מן" מובילה במספר המועמדויות, ואחריה "אחוזת דאונטון". ויש גאוה ישראלית: "הומלנד" המבוססת על סדרה ישראלית, מועמדת לפרס הדרמה הטובה ביותר.
"קרוב להפליא ורועש להחריד" - ביקורת (01.03.12)
לזכותו של במאי "קרוב להפליא ורועש להחריד", סטפן דלדרי, יאמר שלא נראה שימוש לא-הוגן בפיגועי ה-11 בספטמבר, ואין כאן ניסיון למסחטת דמעות. אלי שגב מבקר.
הזוכים בפרסי גלובוס הזהב 2011: "הרשת החברתית" קטף 4 פרסים (16.01.11)
רשימת כל הזוכים בטקס גלובוס הזהב לשנת 2011: "גלי" הזוכה הגדולה בטלויזיה, ו"אימפריית הפשע" מיד אחריה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם