חדשות אודות
קווין קוסטנר

Kevin Costner

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"תנו לו ללכת" - ביקורת: קצב לא הולם מקלקל משחק ועלילה איכותיים (11.07.21)
"תנו לו ללכת" מביא דינמיקה זוגית פחות מתפקדת בין דיאן ליין וקווין קוסטנר, וזה לא בגלל יכולות משחק מוגבלות, אלא בימוי שלא מדגיש את נקודות ההשקה ביניהם. שניהם מאוד מעוררי הזדהות, כל אחד בדרכו שלו. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
קופות: "שחררי אותו" עם קווין קוסטנר ודיאן ליין מתעלה על הציפיות הדלות לסופ"ש בחירות (09.11.20)
דרמת הפשע "שחררי אותו" (Let Him Go) עם קווין קוסטנר ודיאן ליין הצליחה להתעלות על הציפיות הדלות מסרט שעולה בימים הטרופים של מגיפת הקורונה, וגרפה כ-4.1 מיליון דולרים. הסכום הזה ממקם אותה שלישית בטבלת המכניסים הגדולים בזמן הקורונה.
במאי "אייסמן" אריאל ורומן מפתח סדרה על יצחק רבין, "המנהיג" (25.10.20)
הבמאי יליד-ישראל שפועל בהוליווד אריאל ורומן ("אייסמן", "קרימינל") מפתח סדרת טלויזיה בת 6 חלקים על יצחק רבין, בשם "המנהיג". הסדרה מתוארת בתור "מיני 'הכתר' ישראלית", ותספר את קורות חייו של רבין מאז שהיה לוחם במחתרות עד לראשות הממשלה של המדינה.
"סופרמן: איש הפלדה" - שני טיזר-טריילרים מציגים את הגיבור בחליפה מרחוק (22.07.12)
"סופרמן: איש הפלדה" התחדש בשני טיזר-טריילרים ראשונים שמדובבים בידי שני דמויות האב של סופרמן: קווין קוסטנר מחד מדבב בתור ג'ונתן קנט, וראסל קרואו מנגד מדבב בתור ג'ור-אל.
"סופרמן: איש הפלדה" - פוסטר רשמי לכבוד קומיק-קון (15.07.12)
הפוסטר לסרט "סופרמן: איש הפלדה" מגיע על רקע פסטיבל קומיק-קון שנערך בימים אלו, ובו גם הוקרנו קטעים מהסרט לקהל המעריצים שהופתע לגלות כי ההופעה הבאה של סופרמן על המסך הגדול עוד עשויה להיות טובה.
קורט ראסל יחליף את קוסטנר ב"דג'נגו ללא מעצורים" (03.10.11)
קורט ראסל מנהל מגעים להחליף את קווין קוסטנר, במערבון הספגטי "דג'נגו ללא מעצורים" של קווינטין טרנטינו. לצידו ליאונרדו די'קפריו, סמואל ל. ג'קסון ועוד.
איילת זורר ל"סופרמן" של זאק סניידר (26.09.11)
השחקנית הישראלית איילת זורר תגלם את אימו הביולוגית של "סופרמן", לארה לור-ואן, בסרטו של זאק סניידר. בעלה בסרט הוא ראסל קרואו.
תמונה ראשונה של הנרי קביל בתור "סופרמן" (07.08.11)
תמונה מושקעת יותר מצילומי העמידה המסורתית על רקע חלק שנהוגים לקידום סרטים וסדרות, בה הנרי קביל נחשף בטייטס והגילמה של "סופרמן".
דיאן ליין מצטרפת ל"סופרמן" (06.03.11)
ליין תגלם את מרתה קנט בסרט ההזנקה מחדש של "סופרמן" מאת זאק סניידר, ובפיקוחו של כריסטופר נולן.
קווין קוסטנר יגלם את ג'ונתן קנט ב"סופרמן" של זאק סניידר? (22.02.11)
קוסטנר מנהל מגעים לגלם ככל הנראה את אביו של איש הפלדה בסרט ההזנקה מחדש של "סופרמן" מאת זאק סניידר, ובפיקוחו של כריסטופר נולן.
ביקורת #2: סולט (31.07.10)
ארבעים הדקות האחרונות של "סולט" מגוחכות, וגם אם מוותרים על טיפת האמינות שעוד היתה לנו, מדובר בירידה תלולה ברמת המתח ובאיכות.
הזמרת ריהאנה לנעליה של וויטני יוסטון ב"שומר הראש"? (17.03.09)
והאם השחקן צ'אנינג טאטום מ"סטפ אפ" יכנס לנעליו של קווין קוסטנר?

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם