חדשות אודות
דניאל גד

Daniel Gad

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

תמונות מהפרימיירה לסרט-סדרה "המזח" עם דניאל גד ודניאל מורשת (02.08.23)
לפרימיירה לסרט-סדרה "המזח" של ליאור חפץ על המוצב ממלחמת יום הכיפורים, הגיעו מרבית צוות השחקנים, המפיקים והאנשים האמיתיים ששירתו במוצב, ובינהם דניאל גד ובן דמותו בסרט שלמה ארדינסט, השחקנים אמיר טסלר, דניאל מורשת, אביב פנקס ועוד.
המועמד הישראלי הקצר לאוסקר "עין לבנה" נרכש לסטרימינג ב-HBO Max (15.04.21)
הסרט הישראלי הקצר והמועמד לאוסקר "עין לבנה" של תומר שושן נרכש להפצה בסטרימינג בארה"ב בידי HBO Max. הסרט יכלל במסגרת 'וורנר-מדיה אחד-חמישים' (Warner Media OneFifty) לסרטים קצרים בולטים.
הסרט הישראלי הקצר "עין לבנה" במועמדים הסופיים לאוסקר 2021 (06.03.21)
הסרט הישראלי הקצר והמועמד לאוסקר "עין לבנה" של תומר שושן נכלל ברשימת המועמדים הסופית לפרס האוסקר לסרט הקצר הטוב ביותר 2021 של האקדמיה האמריקאית לאמנויות הקולנוע. הוא יתחרה על הפרס בין היתר מול הסרט הפלשתיני "המתנה".
הסרט הישראלי הקצר "עין לבנה" עלה שלב בהתמודדות על האוסקר 2021; "אסיה" בחוץ (09.02.21)
האקדמיה האמריקאית לאמנויות הקולנוע הכריזה על הסרטים שעלו שלב בדרך להתמודדות על פרסי האוסקר 2021, ובינהם ניתן למצוא את הסרט הישראלי הקצר "עין לבנה" של תומר שושן. הסרט הישראלי באורך מלא "אסיה" של רותי פרי-בר יצא מהתחרות.
"שבאבניקים" ו"בחורים טובים" חזרו להצטלם אחרי שהידבקות בקורונה עצרה אותם (19.01.21)
העונה השניה של סדרת הדרמה-קומדיה הישראלית "שבאבניקים" וסרט הדרמה "בחורים טובים" חזרו להצטלם, אחרי ששחקנים בולטים בהם כמו ישראל אטיאס ודניאל גד נדבקו בקורונה ועצרו את ההפקות.
"השוטרים" - טריילר: צחי הלוי שם סוף לעבריינים שמפחידים את המשטרה, באמצעים לא כשרים (15.01.21)
צפו בטריילר לסדרת המשטרה הישראלית "השוטרים" בכיכובם של צחי הלוי, דני שטג, דניאל גד, מאור שוויצר, אלי פיניש ושירי מימון, שמספרת על קצין בילוש מצטיין שחוזר לעיר ילדותו נהריה, ומגלה שהפשע בעיר חוגג עד כדי כך שהמשטרה פוחדת מהעבריינים.
החלו צילומי העונה השניה של "שבאבניקים" (14.10.20)
החלו צילומי העונה השניה של הדרמה היומית הישראלית "שבאבניקים". הצילומים התעכבו מהתוכנית האחרונה שהיתה לצלם בספטמבר - אחרי דחיות נוספות - כולן בעקבות משבר מחלת הקורונה. ישראל אטיאס, דניאל גד, אורי לייזרוביץ' ועומר פרלמן שבים לככב.
עדי חבשוש ואורטל בן שושן לעונה השניה של "שבאבניקים" (21.08.20)
השחקניות עדי חבשוש, אורטל בן שושן ורוני מרחבי תצטרפנה לעונה השניה של הדרמה היומית "שבאבניקים", כמו גם הקומיקאי אוראל צברי והשחקן החוזר בתשובה שולי רנד. בעבר דיווחנו כי גם דניאל מורשת ועומר חזן יצטרפו לעונה.
עומר חזן לוהק לעונה השניה של "שבאבניקים" ולסדרה "בעלת החלומות" (17.08.20)
כוכב "פלמ"ח", עומר חזן, לוהק לעונה השניה של הדרמה היומית "שבאבניקים" ולסדרת דרמה יומית נוספת בשם "בעלת החלומות". עוד לוהק ל"שבאבניקים" גם דניאל מורשת מ"כדברא" ומ"זאת וזאתי". שתי הסדרות מופקות עבור HOT.
הסרט הישראלי "עין לבנה" זכה בפרס מפסטיבל SXSW 2020 (25.03.20)
הסרט הישראלי הקצר "עין לבנה" של תומר שושן קטף את פרס הסרט העלילתי הקצר הטוב ביותר בפסטיבל SXSW 2020, שבמקום להתקיים כבכל שנה בטקסס, נאלץ לקיים רק את תחרות הסרטים מול השופטים דרך האינטרנט.
הסרט הישראלי "עין לבנה" יוקרן בפסטיבל SXSW 2020 בטקסס (12.02.20)
הסרט הישראלי הקצר "עין לבנה" של תומר שושן יוקרן במסגרת הקצרים של פסטיבל SXSW 2020 שבאוסטין, טקסס, ארה"ב.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
הקרב על אמריקה
הקרב על אמריקה
הנוסע השמיני: רומולוס
הנוסע השמיני: רומולוס
בחורים רעים: הכל או כלום
בחורים רעים: הכל או כלום