חדשות אודות
דיויד הרבור

David Harbour

חדשות
"דברים מוזרים", עונה 4 - תמונות וטיזר טריילר #4: חבורת הוקינס תשוב רק ב-2022 (07.08.21)
זה רשמי: לא יהיו פרקים חדשים של "דברים מוזרים" בשנת 2021, והעונה הרביעית של סדרת האימה הנוסטלגית תגיע רק ב-2022. יחד עם החדשות המבאסות, נטפליקס פרסמו טיזר טריילר רביעי לעונה, והוסיפו גם תמונות ראשונות מתוכה. הציצו פנימה.
"האלמנה השחורה" - ביקורת: האקשן מרשים, הקומדיה והדרמה עובדות (09.07.21)
משהו במעבר לקומדיה מצליח להתגבר על הכבדות שנושא איחוד המשפחה מביא איתו לסרט "האלמנה השחורה", ולא ממש מתאים לסרטי מארוול, ועם זאת מטפל באופן מעניין בשאלות מהי משפחה, מה חשיבות הזיכרון ועוד. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"דברים מוזרים", עונה 4 - טיזר טריילר #3: "אילבן, את מקשיבה?" (07.05.21)
צפו בטיזר טריילר לעונה הרביעית של סדרת הלהיט "דברים מוזרים", שהוא המסקרן ביותר שקיבלנו עד היום. הטיזר מחזיר אותנו אל 'חדר הקשת' בו מתאמנים הילדים שגדלו עם אילבן, ובכלל אל 'המעבדה הלאומית של הוקינס', שם אנו רואים רמז לד"ר ברנר.
"טיילר רייק: חילוץ" - טריילר מתורגם: כריס המסוורת' במשימת הצלה עמוסת אקשן (08.04.20)
מותחן הפעולה "טיילר רייק: חילוץ" בכיכובו של כריס המסוורת' הוא סוג של מפגש מחזור של האנשים מאחורי "הנוקמים: מלחמת האינסוף" ו"הנוקמים: סוף המשחק": מנהל הפעלולים סאם הארגרייב יושב על כיסא הבימוי, והפיקו אנתוני וג'ו רוסו.
"האלמנה השחורה" - טריילר: המרגלת הרוסיה נעזרת במשפחה להפלת המפעיל שלהם (10.03.20)
צפו בטריילר המלא שבו סקרלט ג'והנסון שבה לגלם את תפקיד "האלמנה השחורה" בסרט משלה, אשר עיקרו מתרחש אחרי אירועי "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" ולפני האירועים ההרסניים של "הנוקמים 4: סוף המשחק".
"דברים מוזרים", עונה 4 - טיזר טריילר: מה הוא עושה בשלג הרוסי? (16.02.20)
סדרת הלהיט "דברים מוזרים" של נטפליקס התחדשה בטיזר-טריילר רשמי לעונה 4 שכותרתו "מרוסיה באהבה", ומתכתב ישירות עם פרק סיום העונה השלישית.
"האלמנה השחורה" - טיזר טריילר 2: עוד טיפ'לה רגעים חדשים (15.01.20)
"האלמנה השחורה" הוא סרט הממוקד בדמות שגילמה סקרלט ג'והנסון כבר עשור שלם ביקום הקולנועי של מארוול, שמצטרפים אליה כאן פלורנס פו, דיויד הרבור, רייצ'ל ווייז, או-טי פגבני וריי ווינסטון. צפו בטיזר טריילר השני.
"האלמנה השחורה" - טיזר טריילר מתורגם: מרגלת-העל מנסה להשלים עם עברה (04.12.19)
צפו בטיזר טריילר המתורגם הרשמי הראשון לסרט הקומיקס "האלמנה השחורה" המתמקד בדמות הנשית שגילמה סקרלט ג'והנסון כבר עשור שלם ביקום הקולנועי של מארוול.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי