חדשות אודות
נעה תשבי

Noa Tishby

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

זוכת האמי אוזו אדובה תככב בחידוש של "בטיפול HBO", בנעליו של אסי דיין (28.10.20)
השחקנית זוכת שלושה פרסי האמי, אוזו אדובה מ"גברת אמריקה" ומ"כתום זה השחור החדש", תככב בחידוש של HBO לסדרת הדרמה "בטיפול" שרצה במשך 3 עונות עד 2010 בכיכובו של גבריאל ביירן, ומבוססת על "בטיפול" הישראלית בכיכובו של אסי דיין.
הסיטקום הישראלי "החיים זה לא הכל" נמכר לרשת CBS האמריקאית (28.10.11)
בתום 9 עונות ישראליות בערוץ 2, הסיטקום הישראלי "החיים זה לא הכל" של דניאל לאפין, נמכר לערוץ CBS האמריקאי בהפקת אולפני סוני.
ביקורת: אקסיות לכל הרוחות (30.06.09)
סרט קליל שלא מתיימר להיות רציני מדי, עם מספר קטעים משעשעים. הסרט שזור קלישאות פה ושם, אך בסך הכול נחמד לצפות בשחקנים היפים האלה.
דיאן ווייסט, בלייר אנדרווד ומליסה ג'ורג' לוהקו ל"בטיפול HBO" (01.11.06)
השחקנים בלייר אנדרווד מ"פרקליטי אל-איי", מליסה ג'ורג' מ"זהות בדויה" וזוכת האוסקר דיאן ווייסט מ"קליעים מעל ברודווי", יככבו לצד גבריאל ביירן בסדרה "בטיפול HBO" המבוססת על "בטיפול" הישראלית של חגי לוי.
כוכב "החשוד המיידי" גבריאל ביירן יחליף את אסי דיין ב"בטיפול HBO" (23.09.06)
כוכב "החשוד המיידי", השחקן גבריאל ביירן, יכנס לנעליו של אסי דיין בעיבוד ההוליוודי "בטיפול HBO" המבוסס על סדרת הדרמה הישראלית "בטיפול" של חגי לוי. ביירן יגלם במקום דיין בגרסה הישראלית, את הפסיכולוג שמוצגת פגישה טיפולית שלו בכל פרק בסדרה.
לראשונה: רשת HBO האמריקאית הזמינה 5 פרקים של סדרת הדרמה הישראלית "בטיפול" (28.07.06)
רשת HBO האמריקאית הזמינה 5 פרקי פיילוט מעובדים לאנגלית של סדרת הדרמה הישראלית היומית "בטיפול" של חגי לוי ובכיכובו של אסי דיין. הגרסה של HBO תיקרא In Treatment, וזוהי הפעם הראשונה שסדרת דרמה ישראלית נמכרה לעיבוד הוליוודי.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים