חדשות אודות
אורי הוכמן

Uri Hochman

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"כולם מחכים רק לי" של אקי אבני קטף שני פרסים בפסטיבל יוסטון 2023 (28.04.23)
הסרט הישראלי "כולם מחכים רק לי" של אקי אבני ובכיכובו, קטף שני פרסים בפסטיבל וורלד-פסט יוסטון הבינלאומי 2023, בטקסס שבארה"ב. אבני קטף בתחרות העלילתית את פרס הבמאי-בסרט-ביכורים ואת פרס השחקן הטוב ביותר.
"צדיק" - ביקורת: חירות אמנותית מוגזמת (18.04.23)
"צדיק" של סרגיי אורסוליאק עם השחקן הישראלי דובל'ה גליקמן, נוטל חירות אמנותית מוגזמת בסיפורו אודות חייל הצבא האדום ניקולאי קיסיליוב, ובצירוף כתיבה איומה - הסרט מופרך וחסר היגיון בסיסי. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"סבוי" - ביקורת: התיעוד מרשים, המשחק פחות (12.08.22)
הבמאית זהר וגנר עושה בחירה מעניינת של שילוב עשיה דוקומנטרית עם עלילתית, כשהדוקומנטרי מייצג את "האמת האובייקטיבית" והעלילתי מייצג את האמת הפנימית של כוכבה לוי. אבל לעומת הדוקומנטרי המרשים, המשחק פחות. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
"המחשמלים" - טריילר 2: להקת רוק מזדקנת וטל פרידמן (06.10.19)
העלילה של "המחשמלים" מספרת על להקה שזכתה בתואר תגלית השנה של שנת 1984 עם להיט שאף אחד לא זוכר, ו-30 שנה אחרי, מנסה לעשות קאמבק גדול. צפו בטריילר לקראת פסטיבל חיפה.
קדימון לעונה השניה של "תמרות עשן" (21.09.11)
סדרת המתח "תמרות עשן" התחדשה בקדימון חדש לעונה השניה שלה שאוטוטו על המסך. בואו לראות מה קרה לחוקרת לאה קפקא אחרי סיום העונה הקודמת.
שי אביבי הצטרף ל"ילדי ראש הממשלה" (21.09.11)
לצד שי אביבי, מצטרפים לסדרת הדרמה "ילדי ראש הממשלה" בכיכובם של רמי הויברגר, מיכאלה עשת ואלונה טל - גם אורי הוכמן ואבשלום פולק.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר