חדשות אודות
אור בן מלך

Or Ben Melech

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הסדרה הישראלית "הראש" עם יהודה לוי נמכרה לנטפליקס (21.09.23)
סדרת המתח והריגול הישראלית "הראש" בכיכובם של יהודה לוי ויעל אלקנה נמכרה לשידור בסטרימינג בנטפליקס, ולאחר שידור הפרק האחרון בערוץ 'קשת 12' בישראל, תהיה זמינה ל-20 מדינות וטריטוריות של נטפליקס, כולל ארה"ב ובריטניה.
"ישמח חתני", הסדרה - טריילר: הירושלמיות מנסות למנוע מצחי הלוי להשפיע על השכונה (30.03.21)
צפו בטריילר לסדרת הדרמה הישראלית "ישמח חתני", שמבוססת על הסרט מ-2016 באותו השם והוקרן בפסטיבל טורונטו, והשיבה את מרבית צוות השחקנים, כולל אורנה בנאי, עינת שרוף, אוולין הגואל, יפית אסולין, שרון אלימלך ואיציק כהן; וצירפה את צחי הלוי.
"מעילה" - טריילר: דאנה איבגי ויהודה לוי הם אתי אלון ועופר מקסימוב ממעילת הבנק במיליונים (14.09.20)
צפו בטריילר לסדרת הפשע האמיתי "מעילה" בכיכובם של דאנה איבגי בתור אתי אלון ויהודה לוי בתור עופר מקסימוב שהיו מאחורי מעילת הבנק למסחר ברבע מיליארד ש"ח. דובר קוסאשווילי יגלם בסדרה את אב המשפחה ושלום אסייג יגלם את מנהל הבנק בו בוצעה המעילה.
סדרת הפשע הישראלית "המדובב" חודשה לעונה שניה (28.08.19)
סדרת הפשע הישראלית "המדובב" של אדם ביזנסקי, עמרי שנהר ודנה עדן חודשה לעונה שניה בידי yes. העונה הראשונה היתה הדרמה הנצפית ביותר של yes השנה.
"העולם מצחיק" - ביקורת #2 (14.06.12)
הגימיקים והפנטזיות המרובות בסרט "העולם מצחיק" של שמי זרחין, נוגסות ממקומו של הסיפור המרכזי וכתוצאה יופיו נפגם ומצטמצם. אופיר איל מבקרת.
"העולם מצחיק" - ביקורת #1 (14.06.12)
ב"העולם מצחיק" שכתב וביים שמי זרחין יש שלוש דמויות מעניינות בעלות סיפורים טובים המגולמים בידי שחקנים מצוינים. בשביל מה, אם כן, היה צריך את כל המסביב? יונתן דורון מבקר.
תמונות ראשונות מתוך "עדות" של שלומי אלקבץ (26.05.11)
ב"עדות" של שלומי אלקבץ מככבים קרן מור, מנשה נוי, רונית אלקבץ, אלברט אילוז, זהר ליבה, עופר חיון, אסתי זקהיים, מוריס כהן, אור בן מלך, יוסף כרמון, ורועי אסף.
החלו צילומי הסרט "העולם מצחיק" של שמי זרחין (15.05.11)
הסרט הישראלי "העולם מצחיק" של שמי זרחין החל להצטלם בטבריה וימשכו עד תחילת יולי. זרחין כתב את התסריט, וגייס לסרט שחקנים מוכרים רבים שירכיבו למעלה מ-50 דמויות.
תמונות וקדימונים חדשים מהסדרה "אורים ותומים" (11.05.11)
העלילה עוקבת אחרי חיי המורים, הרבנים, התלמידים וההורים בישיבה, כשברקע גופתו של אחד התלמידים נמצאת במאגר המים הסמוך לישיבה.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
דניאל אויערבאך
דניאל אויערבאך
הקללה
הקללה
ארץ החטאים
ארץ החטאים
תפוחים לעולם לא נופלים
תפוחים לעולם לא נופלים