חדשות אודות
קייט מארה

Kate Mara

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"תתקשרי לג'יין" - ביקורת #2: צובט את הלב (06.11.22)
"תתקשרי לג'יין" מתאר אירועים מלפני פסיקת 'וייד נגד רו' בארה"ב, צובט את הלב ומספק לנו הצצה מפחידה אל עולם שנשים אינן בשליטה מלאה על גופן. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
"תתקשרי לג'יין" - ביקורת #1: מסר חברתי חשוב בעטיפה מעניינת ומבדרת (03.11.22)
למרות שהיה יכול להרוויח מקיצור מה, הסרט "תתקשרי לג'יין" שומר על קצב טוב והתפתחות טבעית שמשאירה עניין לגלות את הסיפור במלואו. אליזבת' בנקס מושלמת בתפקיד שלה. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"המורה" - ביקורת: הדיאלוגים אותנטים אבל ההתרחשויות לא מעניינות (10.02.22)
בעוד שהדיאלוגים במיני-סדרה "המורה" עם קייט מארה וניק רובינסון אותנטים ואמינים, וגם הבימוי מאופק למדי, הסדרה לא מצליחה להתרומם ולעניין באמת, קודם כל משום שהעלילה סובלת מחוסר אמינות בולט. ביקורת סדרה מאת גיא אורבניאק.
"10 שנים" - טריילר - פגישת המחזור של טאטום, דוסון, מארה, פראט, לונג ואחרים (17.08.12)
סרט הדרמה הקומי-משהו "10 שנים" עמוס הכוכבים הצעירים - צ'אנינג טאטום, רוזריו דוסון, ג'נה דיוון-טאטום, לין קולינס, קייט מארה, כריס פראט, ארי גריינור, ג'סטין לונג, אנתוני מאקי, רון ליוינגסטון, אוסקר אייזק, ניק זיינו ומקס מינגלה - התחדש בטריילר רשמי.
"נערה עם קעקוע דרקון" 2011 - ביקורת (31.12.11)
עם אסופת כוכבים מסקרנת וכימיה מוצלחת בין שני כוכבי הסרט - רוני מארה ודניאל קרייג - אפשר לדלג מעל משוכת התסריט הסתמי ולהנות מ"נערה עם קעקוע דרקון", גרסת הוליווד 2011.
ביקורת: שמח תודה עוד בבקשה (03.03.11)
"שמח עוד תודה בבקשה" הוא סרט עכשווי שמתרחש בניו יורק, אודות צעירים, החיים ואהבה, יש בו לא מעט שורות מוצלחות והוא מצחיק ומלא חן.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה