חדשות אודות
נועה קולר

Noa Koler

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"מותו של הקולנוע ושל אבא שלי גם" - ביקורת: מבוך בין בדיה למציאות (24.02.23)
במאי "מותו של הקולנוע ושל אבא שלי גם" מהלך בין תיעוד לקולנוע עלילתי. בין דימויים של אב חולה לתסריט עלילתי של אב היוצא להציל את משפחתו ממלחמה, מסתתרים רבדים רבים המייצרים מבוך אינסופי בין בדיה למציאות, קולנוע וזיכרון. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
הוכרזו הזוכים בפרסי הטלויזיה הישראלית 2021: "חזרות" הזוכה הגדולה (11.04.21)
הוכרזו הזוכים בפרסי הטלויזיה הישראלית 2021 של האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלויזיה (לתוכניות אשר שודרו במהלך שנת 2020), ובראשם מובילה "חזרות" עם 8 פרסים, בינהם הסדרה הקומית הטובה ביותר, השחקנית הראשית והתסריט הטובים ביותר.
יובל שרף הצטרפה לעונה השלישית של "קופה ראשית" (19.03.21)
השחקנית והדוגמנית יובל שרף הצטרפה לעונה השלישית של "קופה ראשית". מדובר בתפקיד קבוע בעונה, שיתלווה לתפקידי השחקנים החוזרים נועה קולר, אמיר שורוש, קרן מור, דב נבון, יניב סוויסה, דניאל סטיופין, אביבה נגוסה ויגאל עדיקא.
עדויות נגד השחקן ארז דריגס על התנהגות פוגענית כלפי נשים; נשקל שובו לעונה 2 של "חזרות" (17.02.21)
נחשפו עדויות של מספר נשים על התנהגות פוגענית והטרדות בעלות אופי מיני בוטה לכאורה מצידו של המחזאי וכוכב הסדרה המצליחה "חזרות", ארז דריגס. השחקן הגיב: "עשיתי כל מה שדרוש כדי להשתנות. חלק מהשינוי הזה היה כתיבת הסדרה 'חזרות'."
העונה השלישית של "קופה ראשית" יצאה לדרך (16.02.21)
רשמי: "חזרות" חודשה לעונה שניה (11.01.21)
סדרת הקומדיה הישראלית "חזרות" של נועה קולר, ארז דריגס ואסף אמיר, חודשה רשמית לעונה שניה בידי 'כאן'. היוצרים כבר החלו בפיתוח התסריט לעונה הבאה, שתחזיר למסך את כל הדמויות הבולטות בסדרה ותצרף דמויות חדשות.
"חזרות" - טיזר טריילרים: נועה קולר וארז דריגס מביאים את הזוגיות הכושלת שלהם למסך הקטן (05.11.20)
סדרת הקומדיה הישראלית "חזרות" של נועה קולר, ארז דריגס ואסף אמיר, התחדשה בשלושה טיזר-טריילרים שמציגים את הסיטואציות הקומיות-רומנטיות שבה, המבוססות בחופשיות על חייהם של קולר ודריגס. מככבים לצידם בסדרה אגם רודברג ואיתי תורג'מן.
סדרת המתח הישראלית "דיבוקים" נרכשה לשידור ב-HBO Max (14.10.20)
סדרת המתח הישראלית-צרפתית "דיבוקים" של שחר מגן נרכשה לשידור עולמי בשירות הסטרימינג HBO Max של רשת HBO. בסדרה מככבת נדיה טרסקוביץ' הצרפתית, ונועה קולר, צחי גראד ואימרי ביטון מישראל, והיא מיועדת לעלות לשידור ב-yes.
הסדרה הישראלית "קופה ראשית" מועמדת לפרס האמי הבינלאומי 2019 (19.09.19)
סדרת הקומדיה הישראלית "קופה ראשית" של יניב זוהר ונדב פרישמן בכיכובם של קרן מור, דב נבון, נועה קולר, אמיר שורוש ויניב סוויסה מועמדת לפרס האמי הבינלאומי 2019.
שירי מימון מבקשת "מחילה" עם חנן סביון וגיא עמיר (29.08.19)
הזמרת שירי מימון תככב בתפקיד קולנועי ראשון לצידם של חנן סביון וגיא עמיר בסרט "מחילה" שכתבו וביימו. זהו הסרט הראשון שהצמד המצליח מביים.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר