חדשות אודות
מייקל סטולברג

Michael Stuhlbarg

חדשות
"כבודו", ארה"ב - טריילר: בריאן קרנסטון נכנס לנעליו של יורם חטב בתור השופט המטייח (18.09.20)
צפו בטריילר לעיבוד האמריקאי "כבודו" (Your Honor) שמבוסס על סדרת הפשע הישראלית באותו השם, ובו מככב בריאן קרנסטון אשר הפך מזוהה ביותר עם דמות פושע הסמים הייזנברג מ"שובר שורות" (וזכה בארבעה פרסי אמי על גילומה).
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 43- "יסמין הכחולה" (2013) (29.12.18)
"יסמין הכחולה" של וודי אלן הרוויח כמעט 100 מיליון דולר, סכום עצום לסרט דרמה די מדכא. הוא היה מועמד ל-3 פרסי אוסקר וזיכה את קייט בלנשט באוסקר השני שלה. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
"גברים בשחור 3" - ביקורת #2 (25.05.12)
"גברים בשחור 3" צולם בתלת מימד ובאמת רוב הזמן עושים שימוש במימד הנוסף ולא בצורה גימיקית, וגם האפקטים מוצלחים כמצופה מהפקה הוליוודית יקרה; אבל הסרט לא מלהיב או מספיק מצחיק. יונתן דורון מבקר.
"גברים בשחור 3" - ביקורת #1 (25.05.12)
הגברים בשחור חוזרים אל מסך הקולנוע ואמנם בפרק השלישי הם כבר מבוגרים יותר, ולמען האמת גם נראים קצת עייפים יותר, אך בכל זאת, מצליחים שוב לספק את הסחורה. אופיר איל מבקרת.
"גברים בשחור 3" - טריילר 2 (06.03.12)
טריילר שני ל"גברים בשחור 3" בו וויל סמית' כסוכן ג'יי, חוזר בזמן ופוגש את הגרסאות הצעירות של הסוכנים קיי (טומי לי ג'ונס המבוגר וג'וש ברולין כצעיר) ואו (אמה תומפסון כמבוגרת ואליס איב כצעירה).
הוכרזו המועמדים לפרס גלובוס הזהב 2010: "תלוי באויר" מוביל מספר המועמדויות (15.12.09)
הוכרזו המועמדים לפרסי גלובוס הזהב 2009 (ה-67 במספר), שיחולקו בטקס בהנחיית ריקי ג'רביס ב-17 בינואר, 2010. "תלוי באויר" מוביל עם שש מועמדויות.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
המשחק הארוך (ש.ל.ר)
הקרב על אמריקה
הקרב על אמריקה
הנוסע השמיני: רומולוס
הנוסע השמיני: רומולוס
בחורים רעים: הכל או כלום
בחורים רעים: הכל או כלום