חדשות אודות
סטיבן לאנג

Stephen Lang

חדשות
"אווטאר: דרכם של המים" - ביקורת: שעתיים של שעמום ואז שעה אחרונה מסעירה (15.12.22)
"אווטאר 2: דרכם של המים" מרשים ויזואלית באופן מפעים, אבל השעתיים הראשונות הן בעיקרן סרט טבע על עולם המים של פנדורה אבל היופי של עולם המים הארצי שלנו לא נופל, אם לא עולה, על זה של הסרט. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"טרה נובה" יורדת מהמסך: לא תשוב לעונה שניה (07.03.12)
רשת הטלויזיה פוקס החליטה שלא לחדש את הסדרה הפרה-היסטורית "טרה נובה" לעונה שניה, לאחר מספר שבועות בהם ניסו היוצרים לבצע שינוים שהיו עשוים להשפיע על ההחלטה.
טרה נובה - ביקורת (29.09.11)
נתוני הפתיחה של "טרה נובה" מרשימים, אבל בעבר-הקרוב נעשה בהם בעיקר שימוש יח"צני ולא מועיל לתוכן הסדרה - כך שכמעט מפתיע שהסדרה לא רעה בכלל. אלי שגב מבקר.
ביקורת #3: אווטאר (21.12.09)
הדרישות של אלי שגב הן כמעט 'ברצפה'. כל מה שהוא רוצה מסרט שכזה הוא להנות, ובפרמטר היחיד הזה שאני דורש, כושל "אווטאר" נחרצות. אז זה ממש יפה וממש מושקע, אבל איפה זה ואיפה ההנאה שלו מהסרט?
ביקורת #2: אווטאר (20.12.09)
לא נראה ש"אווטאר" יתקרב לשיא ההכנסות המדהים של "טיטאניק" אך הוא יחזיר את ההשקעה, הרבה בזכות יחסי הציבור המדוברים ותודות לעובדה שהוא מוקרן בתלת ממד.
ביקורת: אווטאר (16.12.09)
קמרון הצליח ב"אווטאר" להזכיר לכולנו את הסיבה למוניטין שלו כבמאי ענק וגראנדיזיונר אפקטים. התלת-מימד כל כך אמיתי עד כי לאחר הצפיה בסרט נראים החיים האמיתיים כמו משחק פלטפורמה ישן.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
באש ובמים
באש ובמים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי