חדשות אודות
וויל פורטה

Will Forte

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"סקובי דו" - טריילר מלא: סקובי ושאגי עולים על ספינת חלל עם בלו פלקון (07.03.20)
צפו בקדימון-טריילר המלא לסרט האנימציה המסתורי-קומי "סקובי דו" עם קולותיהם של זאק אפרון, אמנדה סייפריד, ג'ינה רודריגז, וויל פורטה, פרנק וולקר, קן ג'ונג, טרייסי מורגן, מארק וולברג, ג'ייסון אייזקס, מקנה גרייס, קירסי קלמונס ואיאן ארמיטאג'.
"סקובי דו" - טיזר טריילר מדובב: חייזרים חוטפים את שאגי וסקובי (16.11.19)
אחרי התמונות הראשונות מתוך "סקובי דו", שוחרר גם טיזר טריילר מדובב לעברית שלוחץ על בלוטת הרגשנות לחמידות עם סקובי ושאגי הקטנטנים.
"סקובי דו" - תמונות ראשונות: עיצוב חדש באנימצית מחשב לכלב פותר התעלומות המפורסם (09.11.19)
הכלב פותר התעלומות המפורסם בעולם סקובי-דו יחזור בקיץ הקרוב לבתי הקולנוע עם "סקובי". את קולות הדיבוב לאנגלית מספקים זאק אפרון, אמנדה סייפריד, ג'ינה רודריגז, וויל פורטה ופרנק וולקר.
"חורשות את הלילה" - ביקורת (03.06.19)
"חורשות את הלילה" מתעלה על "סופרבאד" בכל המדדים, ולא ניתן היה לבקש פתיח טוב יותר לקריירת הבימוי של השחקנית המוכשרת אוליביה ויילד. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 47- "גלגל ענק" (2017) (12.01.19)
בסרט האחרון של וודי אלן שהוקרן בבתי הקולנוע לעת עתה, "גלגל ענק", מככבים קייט וינסלט, ג'סטין טימברלייק, ג'ונו טמפל וג'יימס בלושי, והוא נפתח בצילום משגע של חוף ים עמוס מתרחצים על רקע מתקנים של פארק שעשועים. סקירה מלאה מאת יונתן דורון.
2012-13: היכונו למבול סרטי מדע בדיוני (21.04.12)
מבלי שנשים לב, אולי בזכות ההצלחה הענקית של "אווטאר", סרטי המדע הבדיוני חזרו לאופנה, והשנתיים הקרובות רצופות בסרטים עתירי תקציב מהז'אנר. יונתן דורון סוקר עבורכם למה כדאי לצפות.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר