אריאנה מלמד ביקורות
בעמוד זה מופיעה רשימת הביקורות שפורסמו בידי אריאנה מלמד, באינטרנט. באפשרותכם ללחוץ על הקישור המתאים כדי לקרוא את הביקורת המלאה, או להיכנס לדף הביקורת כאן באידיבי ולהגיב עליה.
רשימת הביקורות של אריאנה מלמד
הביקורות מסודרות בסדר יורד מן הביקורת החדשה ביותר לישנה ביותר.
"העשייה הדוקומנטרית מעולה, התסריט והעדויות מאופקים ואלגנטיים. אבל הכוונה היא לא רק שתצפו, אלא שיחול איזשהו שינוי.
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"כחלילי חושף, עקב בצד אגודל ובקריינות מאד לא מתלהמת, חכמה ושקולה, את סבך האינטרסים שמבצרים כל צד בעמדתו הצודקת לעילא
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"באופן מוזר ומיותר, דווקא העמסה של ליבת הסכסוך על דמויות צעירות בעידן הג'נטריפיקציה שעובר על החברה הערבית בישראל, היא מכשלה חסרת שחר שלא תורמת דבר לאיש.
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"הגם שברור לאחרונת הצופות מה יקרה - הם יתאהבו, כי זו קומדיה רומנטית, טמבל - הדרך מענגת במיוחד
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"האינטראקציה בין שני המשופשפים עודנה כשהיתה - מה שקרוי "יש ביניהם כימיה", או במילים בוטות יותר: הם מדקלמים את הטקסטים המצוינים-לסוגם שכתבו להם ומצליחים פה ושם לאלתר מעט.
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"[צחי הלוי] לא נדרש להוכיח כאן כישורי משחק יוצאי דופן, ומגיש ביעילות את דמות השוטר הקשוח שיש לו לב זהב. מגוון ההבעות שלו שווה ערך לזה שהפגין תחת תחפושת של תרנגול ב"הזמר במסיכה"
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
" אלה 40 דקות נטו של דאחקות משומשות, מתוסרטות עד דק, גנריות ומיושנות שאותם מבצעים אנשים שהתרגלנו לקרוא להם סטנדאפיסטים
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"טונות של כישרון חברו בה לפירוק המיתוס של "מאחורי הקלעים", להצצה לסודות של תיאטרון מתפקד כמיקרוקוסמוס נרקיסיסטי סגור, ולחשיפה של רמות הנרקיסיזם של כל אחד מיוצריו
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"מריחת זמן כזאת, ששני פרקים בני 25 דקות כל אחד בהם צפיתי נדמו כנצח חמור יותר מסגר.
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"ביטון אינו זקוק לאיפור-שיער ואינו מתיימר לבצע חיקוי פיזי של הפוליטרוק הזחוח. הנאום שנשא צריך להיכנס לפנתיאון הקומי הישראלי
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"גודש הטרגדיות בעייתי. ברור שהמהלך התסריטי מכוון ליצור תהליך של התבגרות, התפכחות והצמחת עמוד שדרה, אבל יש כאן לפחות טרגדיה אחת יותר מדי.
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"[מהעונה הראשונה יש] מתח דרמטי נפלא וקונפליקטים משכנעים בעלילה שרובה הוקדש למעגלי החיים החרדים, אבל כאן הכל משתכלל, מתעמק, הופך ממוקד יותר ולכן גם אוניברסלי יותר
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"בידור לא מזיק, לא מאוד מלהיב, קצת מאובק וקצת צפוי, ערוך היטב ובקצב שמאפשר בהייה מחויכת במסך ל-30 דקות בשבוע
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"אלפי בהחלט עושה זאת בחן כשחקן מנוסה, בוגר ואינטליגנטי. סהר שביט וענת גפני, היוצרים, הפקידו בידיו גיבור מנומק, תלת ממדי ואמין
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"האם, שיכורי חירות, היוצרים עפו על עצמם? ייתכן מאוד, אבל לא בגלל הפרטים אלא בגלל קווי העלילה והנראטיב שבבסיסה.
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"[ים ואביו] מתווכים מכשולים ומצוקות בחן ובעדינות ובהומור ובתסכול ובייאוש, בכל המנעד הרגשי שחייב להיות נוכח על המסך כשאדם - כל אדם - הוא גיבור של סרט.
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"כל השבחים לשלמה בר אבא, האחד והיחיד, שסוף סוף נתפר לו תפקיד המשלב בין תכונותיו של יאצק בלי השפם והטירוף לבין יכולתו המוכחת של בר אבא להתחבב עליכם בכל מה שיעשה.
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
"דמות קולנועית או טלויזיונית סבירה חייבת להיות קצת יותר מסך כל קלישאותיה. כאן אין דבר כזה. אין בעצם דמויות: יש קרטונים מדקלמים שהם חלקים נעים בתוך מוצר, לא יצירה
קרא הכל דף ביקורת ותגובות
קרא הכל דף ביקורת ותגובות