חדשות אודות
מעיין ריף

חדשות
"הפילגש" - ביקורת: אניה בוקשטיין מצוינת, אך האם התיאטרליות הכרחית? (10.03.24)
"הפילגש" אשר נוצר בהפקת בזק וצולם בשבועיים אינטנסיביים סביב אחד מסגרי הקורונה, מנסה להביא את הפרינג' למסך הגדול ומציג משחק מצוין של אניה בוקשטיין כשלצידה דאנה איבגי בתפקיד שכתוב פחות טוב. ביקורת סרט מאת דוראל אלטרס.
אניה בוקשטיין מגלה על "הפילגש" דאנה איבגי (19.10.20)
השחקנית אניה בוקשטיין מצטרפת אל דאנה איבגי בסרט "הפילגש" של מעיין ריף. את התסריט כתבה ריף ביחד עם שותפתה ל"על מרתה לעוף", ענת גפני.
דאנה איבגי היא "הפילגש" של מעיין ריף (16.10.20)
השחקנית דאנה איבגי תגלם את "הפילגש" בסרטה של מעיין ריף, על מלבישה בתיאטרון שמנהלת רומן אסור עם מחזאי נשוי, וכשהוא נפטר היא כואבת את מותו ומחליטה להגיע לשבעה מבלי שאישתו ומשפחתו יודעים על הרומן הסודי.
פסטיבל הסטודנטים תל אביב 2012: המלצות צפיה (01.06.12)
הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים תל אביב 2012 יפתח במוצאי שבת ה-2 ביוני, עם הקרנת "הדיקטטור" בכיכובו של סשה ברון כהן. אלי שגב בוחר את הסרטים המומלצים לצפיה מהפסטיבל.
הוכרזו הסרטים הישראלים שיתחרו בפסטיבל הסטודנטים תל אביב 2012 (14.03.12)
הוכרזו 38 סרטי הסטודנטים שיתמודדו בתחרות הישראלית של פסטיבל סרטי הסטודנטים 2012 בתל אביב. מבין הסרטים גם הופעות של שלמה בראבא, ליאור אשכנזי, אניה בוקשטיין ועוד.
הוכרזו המועמדים של פסטיבל קאן 2011: הישראלים "הערת שוליים", "בפתח ביתי" ו"על מרתה לעוף" בפנים (14.04.11)
הסרט הישראלי "הערת שוליים" של יוסף סידר, התקבל לתחרות הרשמית של פסטיבל קאן 2011, ויתחרה מול סרטיהם החדשים של פדרו אלמודובר, לארס פון טרייר, נני מורטי וראדו מיכאלניו.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
זעקות ואז שתיקה
זעקות ואז שתיקה
העורב
העורב
טוויסטרס
טוויסטרס
מקום שקט: היום הראשון
מקום שקט: היום הראשון