חדשות אודות
ג'ייסון סודייקיס

Jason Sudeikis

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"טד לאסו", עונה 2 - ביקורת אמצע העונה: כמו חיסון טבעי נגד ציניות ומרירות (19.09.21)
די מדהים שלמרות שחצי מעונה 2 של "טד לאסו" שראה גיא ברמן מכליס עד כה פחות טובה מהעונה הקודמת, היא עדיין מצליחה להיות סדרה מופלאה ויוצאת דופן בנוף הטלוויזיוני. זה לא אמור לעבוד בשום צורה שהיא אבל זה עובד. ביקורת סדרה.
החלו צילומי "עד המוות" של אהרון קשלס הישראלי ועם אוונג'לין לילי וג'ייסון סודייקיס (28.01.20)
החלו צילומי סרט המתח "עד המוות" (Till Death) של אהרון קשלס הישראלי ("כלבת", "מי מפחד מהזאב הרע") בכיכובם של השחקנים ההוליוודים אוונג'לין לילי, ג'ייסון סודייקיס, שיאה וויגהם, מייק קולטר וג'רמי בוב.
אוונג'לין לילי וג'ייסון סודייקיס יככבו בסרטו של הישראלי אהרון קשלס מ"כלבת" (07.11.19)
"אנגרי בירדס 2" - ביקורת (08.08.19)
"אנגרי בירדס 2" הוא סרט מיותר לחלוטין: אין בו שום יחוד או יופי, וכל מהותו היא עשיית כסף. הוא אמנם שיפור לעומת קודמו בסדרה, אבל זה בגלל שקודמו היה איום ונורא. ביקורת סרט מאת המשפחה של גיא ברמן מכליס.
"חורשות את הלילה" - ביקורת (03.06.19)
"חורשות את הלילה" מתעלה על "סופרבאד" בכל המדדים, ולא ניתן היה לבקש פתיח טוב יותר לקריירת הבימוי של השחקנית המוכשרת אוליביה ויילד. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
שוברי קופות 11.07.11: "רובוטריקים 3" שומר על הפסגה; "איך להיפטר מהבוס" מצליח יפה (11.07.11)
סרט הפעולה התלת מימדי "רובוטריקים 3" הצליח לשמור על המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע, בעוד סרטי הקומדיה "איך להיפטר מהבוס" ו"שומר גן החיות", התחרו בינהם על המקום השני.
שוברי קופות: "רווקים לשבוע" מנצח לבסוף את סוף השבוע (01.03.11)
בכיכובם של אוון ווילסון וג'ייסון סודייקיס הצליחה לעקוף ב-100 אלף דולרים בלבד, את סרט האנימציה "נומיאו וג'ולייט", שרווחיו הוגזמו במעט.
שוברי קופות 28.02.11: "נומיאו וג'ולייט" בפסגה; "רווקים לשבוע" פותח אחריו (28.02.11)
"מרדף עצבני" בכיכובו של ניקולס קייג' כשל נחרצות משגרף כ-5 מיליון דולרים בלבד, על אף שהוקרן בתלת מימד ומחירי הכרטיס היו גבוהים יותר על כן.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר