חדשות אודות
קייל צ'נדלר

Kyle Chandler

חדשות
"גודזילה נגד קונג" - טריילר מתורגם: שתי מפלצות הענק נלחמות זו בזו (25.01.21)
שתי מפלצות הענק האגדיות של היפנים נלחמות זו בזו בקדימון-טריילר המתורגם של "גודזילה נגד קונג", וכשהן לא עושות את זה, אז בני האדם מנחיתים פצצות והרבה פטריות אש תופסות זמן מסך. צפו בטריילר בו קינג קונג נלחם בגודזילה.
"שמי חצות" - טריילר: ג'ורג' קלוני מנסה להזהיר את פליסיטי ג'ונס שכדור הארץ נהרס (28.10.20)
צפו בטריילר ל"שמי חצות", בו ג'ורג' קלוני מגלם מדען שחי לבדו בקוטב הצפוני, ומנסה נואשות ליצור קשר עם אסטרונאוטים שעושים את דרכם חזרה לכדור הארץ (בינהם פליסיטי ג'ונס), כדי שלא ישובו ובמקום זאת יחפשו חלופה בין הכוכבים לכדור הארץ שנהרס מאסון קטלני.
"האדם הראשון" - ביקורת #2 (18.10.18)
יש משהו נועז בלקחת את אחד הארועים המכוננים ביותר בהיסטוריה של המאה ה-20, ולהשתמש בו כסיפור רקע לסיפור האישי והאינטימי העומד במרכז "האדם הראשון" של דמיאן שאזל. הבעיה שזה לא עובד והסרט משעמם. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"האדם הראשון" - ביקורת #1 (18.10.18)
הנושא ההיסטורי, השחקן המפורסם והבמאי הפכו את "האדם הראשון" למעורר סקרנות ואף למתמודד צפוי בטקסי הפרסים, ברם הסרט פחות טוב מ"לה לה לנד" ומ"ויפלאש" של אותו הבמאי. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"חצות וחצי" - טריילר - קתרין ביגלו מספרת על לכידת בן לאדן (07.08.12)
טיזר טריילר ראשון למותחן הפעולה "חצות וחצי" של זוכת האוסקר קתרין ביגלו ובכיכובם של ג'ואל אדגרטון וג'סיקה צ'סטיין, המספר את לכידתו של אוסמה בן לאדן.
"ארגו" - טריילר למותחן של בן אפלק (09.05.12)
המותחן "ארגו" של בן אפלק ובכיכובו, התחדש בטריילר רשמי ראשון, כחודש לאחר שנודע כי אולפני האחים וורנר שמפיצים אותו - החליטו לשלוח אותו לבתי הקולנוע בלב עונת הפרסים.
סופר 8 - ביקורת (28.07.11)
הסרט "סופר 8" של ג'יי.ג'יי אברמס ובהפקתו של סטיבן שפילברג כתוב, מצולם וערוך כמו סדרת טלוויזיה, רק עם תקציב גבוה יותר. יונתן דורון מבקר.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר