חדשות אודות
בובי קנבייל

Bobby Cannavale

חדשות
"לשיר 2" - טריילר: סולן להקת יו-טו בונו מדבב אריה כוכב רוק מתבודד (26.06.21)
צפו בטריילר לסרט האנימציה המוסיקלי "לשיר 2" שממשיך את הלהיט של 2016, ומציג הֶלחם מוסיקה מפתיע - בין שון מנדז ואלישה קיז לסיסטם אוף א דאון. לצוות המדבבים באנגלית שכולל את מתיו מקונוהיי, ריס ווית'רספון וסקרלט ג'והנסון מצטרף כוכב הרוק בונו.
"המשחק של ג'יזס" - טריילר: ג'ון טורטורו מרחיב את הדמות מ"ביג לבובסקי" (07.02.20)
צפו בטריילר המלא של קומדית הפשע "המשחק של ג'יזס" (The Jesus Rolls) עם ג'ון טורטורו בתור השחקן-במאי-תסריטאי שיוצאת כספין-אוף של "ביג לבובסקי" האייקוני מבית האחים כהן.
"האירי" - ביקורת: מלהיב ומתסכל, גדוש אך מתגמל (22.11.19)
הקצב של "האירי" לא אחיד. לפרקים סרטו של מרטין סקורסזה משעמם ואיטי, לפרקים הוא מרתק ומופתי. מכיון שהוא ארוך מאוד - 3 וחצי שעות - הוא דורש מהצופה ריכוז. למרות הבעיה בקצב, יש בו גם משהו שמתאים לסרט והופך אותו ליחודי מאוד. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"האירי" - טריילר 2 מתורגם: מרטין סקורסזה מסגנן אלימות גנגסטרית (26.09.19)
סרט הגנגסטרים "האירי" מאחד את כל גדולי הז'אנר - הקולנוען מרטין סקורסזה והשחקנים רוברט דה נירו, אל פאצ'ינו וג'ו פשי - והתקוות שלו לאוסקר גדולות כך שהוא התחדש בקדימון טריילר נוסף.
"עיר יתומה" - טריילר: אד נורטון ליקט קאדר שחקנים מצוינים לבימוי ראשון מזה 20 שנה (25.08.19)
"עיר יתומה" משיב את השחקן המוערך אדוארד נורטון לכיסא הבימוי בפעם השניה, כמעט 20 שנה אחרי שביים את "לשמור אמונים", הפעם בתור בלש פרטי עם תסמונת טורט בעולם הפשע התחתון של ניו יורק בשנות ה-1950.
"האירי" - טריילר: דה נירו ופאצ'ינו צעירים בזכות עיבוד דיגיטלי (01.08.19)
הטריילר של "האירי" מאת מרטין סקורסזה חושף את רוברט דה נירו ואת אל פאצ'ינו במראה של גיל העמידה אשר החזיר אותם תהליך העיבוד הדיגיטלי של הסרט.
כל סרטי הקולנוע של וודי אלן (16.01.19)
וודי אלן הוא אחד מיוצרי הסרטים הפוריים ביותר בקולנוע, בעל פרסונה קולנועית ייחודית ומוכרת. יונתן דורון סוקר את כל סרטיו, מ"קח את הכסף וברח", דרך "הרומן שלי עם אנני", "שושנת קהיר הסגולה" ו"מנהטן", ועד האחרונים כגון "גלגל ענק".
סרטי הקולנוע של וודי אלן: 43- "יסמין הכחולה" (2013) (29.12.18)
"יסמין הכחולה" של וודי אלן הרוויח כמעט 100 מיליון דולר, סכום עצום לסרט דרמה די מדכא. הוא היה מועמד ל-3 פרסי אוסקר וזיכה את קייט בלנשט באוסקר השני שלה. סקירה מלאה על הסרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים