חדשות אודות
בוב אודנקירק

Bob Odenkirk

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"סתם אחד" - ביקורת: למרות קטעים משלהבים, מרגיש ארוך מאורכו האמיתי (01.06.21)
"סתם אחד" הוא סרט פעולה גרפי במיוחד, שמתאמץ מאוד להיות מסוגנן, אבל לא לוקח את השאיפה הזאת עד הסוף, והתוצאה היא סרט שעטנזי שמרגיש ארוך יותר מאורכו האמיתי למרות קטעי אקשן משלהבים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
קופות: "אף אחד" עם בוב אודנקירק בצמרת בארה"ב, "גודזילה נגד קונג" מרסק בסין (29.03.21)
אל צמרת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בצפון אמריקה התברג סרט הפעולה "אף אחד" (Nobody) עם בוב אודנקירק מ"סמוך על סול". אבל החדשות הטובות באמת מגיעות מסין, שם עלה בבכורה "גודזילה נגד קונג" וריסק את הקופות.
הוכרזו המועמדים לפרסי האמי 2020: שירה האס מועמדת (28.07.20)
הוכרזו המועמדים לפרסי האמי 2020 ובינהם עשתה היסטוריה השחקנית הישראלית שירה האס עם מועמדות לפרס השחקנית הטובה ביותר במיני-סדרה, על "המורדת". במנין המועמדויות בכלל הקטגוריות, מובילות המיני-סדרה "השומרים"; ונטפליקס מובילה על HBO. זנדיה עם "אופוריה" ו"המנדלוריאן" של דיסני פלוס הפתיעו.
"נשים קטנות" - טריילר מתורגם: הקלאסיקה הספרותית תחת ידיה של גרטה גרוויג (16.08.19)
הקלאסיקה הספרותית האייקונית מ-1868 של לואיזה מיי אלקוט, "נשים קטנות", מגיעה למסך הגדול בעיבוד חדש מאת השחקנית-במאית גרטה גרוויג מ"ליידי בירד".
"משפחת סופר-על 2" - ביקורת #3 (16.06.18)
בניגוד למקור, "משפחת סופר על 2" כבר לא פועל בוואקום, ומתקשה להיות ייחודי או מעניין בגזרת גיבורי העל. לא תורם לכך שהוא צפוי מהרגע הראשון. ביקורת סרט מאת רותם יפעת.
"משפחת סופר-על 2" - ביקורת #1 (14.06.18)
"משפחת סופר-על 2" הוא סרט מהנה אך הוא פחות טוב מהראשון, שאת שניהם כתב וביים ברד בירד ומככבים בהם עם קולותיהם הולי הנטר וקרייג טי. נלסון. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המסע המטלטל לברלין
המסע המטלטל לברלין
על עשבים יבשים
על עשבים יבשים
קפיטאנו
קפיטאנו
האומץ להיות
האומץ להיות