חדשות אודות
קולין טרברו

Colin Trevorrow

חדשות
"עולם היורה 3: עולם חדש" משך כ-50 אלף צופים בסופ"ש הבכורה בישראל (13.06.22)
"עולם היורה 3: עולם חדש" של קולין טרברו ובכיכובם של כריס פראט, ברייס דאלאס האוורד, דוונדה וייז, לורה דרן, סם ניל וג'ף גולדבלום, משך כ-50 אלף צופים בסוף שבוע הבכורה בישראל
"עולם היורה: עולם חדש" - ביקורת: אקשן מלהיב ושחקנים עם נוכחות נהדרת (09.06.22)
"עולם היורה: עולם חדש" הוא עוד סרט המשך שנשען לא-מעט על נוסטלגיה. "עולם היורה" (2015) היה מוצלח ומהנה, ההמשך הקודם היה הרבה פחות טוב, והסרט הנוכחי מעט יותר טוב ומהנה ברובו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"עולם היורה: מחנה הקרטיקון", עונה 2 - טיזר טריילר מתורגם: טיפת פרטים על העלילה (10.10.20)
סדרת האנימציה לילדים בוגרים "עולם היורה: מחנה הקרטיקון" חודשה לעונה שניה, ולרגל החידוש נטפליקס פרסמה טיזר טריילר מתורגם עם טיפת פרטים על העלילה, לטובת אלה שגמעו את 8 פרקי העונה הראשונה בזריזות מאז עלתה שם לאחרונה.
"עולם היורה: מחנה הקרטיקון" - טיזר טריילר: לחבר את הקהל הצעיר לדינוזאורים מסוכנים (07.08.20)
צפו בטיזר טריילר של סדרת האנימציה המשפחתית "עולם היורה: מחנה הקרטיקון", אשר פורשת על פני 8 פרקים את הרפתקאותיהם של שישה בני נוער על האי המדובר, כשבמיטב המסורת, הדינוזאורים יוצאים משליטה, מסכנים חיים וזורעים הרס.
"עולם היורה 3" - תמונה ראשונה מאחורי הקלעים חושפת סט מושלג (22.04.20)
תמונת מאחורי הקלעים ששיתף הבמאי-תסריטאי קולין טרברו מתוך "עולם היורה 3" חושפת שהצילומים מתקיימים גם בשלג. מה הפרט הזה חושף על הסרט? ומי השחקנית שבחר טרברו להציג בתמונה איתו?
"עולם היורה: נפילת הממלכה" - ביקורת (07.06.18)
מזל גדול שיש את כריס פראט בסרט "עולם היורה 2: נפילת הממלכה", שהוא יותר סרט אימה מהבידור הנשכח של קודמו. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר