חדשות אודות
עזרא מילר

Ezra Miller

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"הפלאש" - ביקורת: מפתיע ומתגלה כסרט גיבורי-על מצוין (15.06.23)
"הפלאש" מבית די-סי מפתיע ומתגלה כסרט גיבורי-על מצוין, והכוכב שלו עזרא מילר פשוט מעולה. הסרט עוסק בצורה יפה מאוד בנושא חרטות, כשהוא מצליח לשלב בין רגעים מצחיקים מאוד לרגעים מרגשים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חיות הפלא: הסודות של דמבלדור" - ביקורת: מבדר מאוד (14.04.22)
הליהוק של מדס מיקלסן להחליף את ג'וני דפ בסרט "חיות הפלא 3: הסודות של דמבלדור" הוא מבריק. המניירות של דפ מקשות להתייחס אליו ברצינות בתפקיד, בעוד מיקלסן מביא איתו מבט ממזרי ושקט פנימי מאיים. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"ליגת הצדק: גרסת זאק סניידר" - טריילר מלא: דארקסייד, עיני הלייזר של סופרמן והג'וקר (15.02.21)
צפו בטריילר לסרט גיבורי-העל "ליגת הצדק: גרסת זאק סניידר", שמציע הצצה רחבה יותר מבעבר אל חזונו של הבמאי זאק סניידר. מלבד הצגת הנבל הראשי דארקסייד והקרב הענק מולו, אנו רואים את סופרמן יורה את קרני הלייזר שלו ואת ג'רד לטו בתור הג'וקר.
רשמי: מדס מיקלסן יחליף את ג'וני דפ ב"חיות הפלא 3" (28.11.20)
השחקן הדני מדס מיקלסן לוהק רשמית להחליף את ג'וני דפ בסרט ההמשך "חיות הפלא 3", בתפקיד הקוסם הרשע גלרט גרינדלוולד. מיקלסן אינו זר לגילום דמויות מרושעות, וברזומה שלו "חניבעל", "דוקטור סטריינג'" ו"רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים".
בן אפלק ומייקל קיטון יגלמו שוב את באטמן בסרט "הפלאש" (21.08.20)
צמד השחקנים שכיכבו בעבר בתור באטמן, בן אפלק ומייקל קיטון, ישובו לעטות את השכמיה השחורה עבור הסרט "הפלאש" (The Flash) של אולפני האחים וורנר, ספין-אוף לדמות המהירה בגילומו של עזרא מילר שהופיעה ב"ליגת הצדק".
זאק סניידר לא ישתמש בצילומים של ג'וס ווידון בגרסתו ל"ליגת הצדק" (26.07.20)
הבמאי זאק סניידר מדגיש כי בגרסה שלו "ליגת הצדק: הסניידר קאט" לא יכללו צילומים של ג'וס ווידון, הבמאי שהחליף אותו וסיים את הסרט המקורי ב-2017. עוד מתכנן הבמאי להגדיל את זמן המסך של הפלאש ושל סייבורג.
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" - ביקורת #2 (19.11.18)
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" הוא סרט המשך נפלא בסדרת הסרטים החדשה של ג'יי. קיי. רולינג. העולם החדש שיצרה בסדרה זו אינו סתם הרחבה של העולם המוכר מסדרת הספרים והסרטים של הארי פוטר, אלא עולם עשיר יותר ומרתק לא פחות. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" - ביקורת (16.11.18)
"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד" הוא סרט פנטזיה מעולמו של "הארי פוטר" אשר שופע אפקטים ודל בעלילה שיתאים בעיקר לצעירים ולחובבי הז'אנר. ביקורת סרט מאת גיא סדלינסקי.
"כמה טוב להיות פרח קיר" - ביקורת (17.10.12)
"כמה טוב להיות פרח קיר" מספר סיפור התבגרותו של נער צעיר ורדוף, שבעזרת חבריו יבין כמה דברים על החיים ואופן ההתמודדות עמם. על אף שהסרט רחוק מלהיות מבריק או מוקפד, הוא בהחלט נוגע ומרגש.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
באש ובמים
באש ובמים
פולאאוט
פולאאוט
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי