זאק סניידר לא ישתמש בצילומים של ג'וס ווידון בגרסתו ל"ליגת הצדק"

"ליגת הצדק". זאק סניידר, גל גדות, בן אפלק.

זאק סניידר עם גל גדות ובן אפלק על הסט של "ליגת הצדק", מהצילומים המקוריים.

הבמאי זאק סניידר מדגיש כי בגרסה שלו "ליגת הצדק: הסניידר קאט" לא יכללו צילומים של ג'וס ווידון, הבמאי שהחליף אותו וסיים את הסרט המקורי ב-2017. סניידר עובד על גרסה משלו לסרט שתעלה בשירות הסטרימינג HBO Max בארה"ב (וטרם ידוע אם ואיך תגיע לארץ), ותביא את החזון הבלתי ממומש שהמתין במוחו אל המסך. כשווידון החליף את סניידר, הוא השלים את הסרט גם באמצעות צילומים מחדש של חלקים בסרט, על פי הדיווחים בזמנו כדי להקליל את האוירה למשל. אבל ניכר שהצילומים האלה אינם על דעתו של סניידר (בכל זאת, הוא רצה לסיים את הסרט מחדש בעצמו) והוא מדגיש כעת כי לא יעשה שימוש בחומרים הללו.

הסרט "ליגת הצדק" שיצא ב-2017 אסף את גיבורי העל של מותג הקומיקס 'די-סי' לסרט אחד שאמור היה להיות התשובה הקולנועית למתחרה 'מארוול' ו"הנוקמים" שלה. אלא שהסרט לא כל כך הצליח בקופות (הכניס למשל פחות מקודמו) או בדעת המבקרים.

אחת מההחלטות האמנותיות של ווידון היתה להוציא את הנבל הראשי מהסרט, הוא 'דארקסייד', שנכלל בצילומים של סניידר ונחשף בחודש שעבר בטיזר טריילר. בעקבות פאנל 'ג'סטיס קון' שבו השתתף סניידר מתבררים עוד שינוים אמנותיים שמתכוון לערוך הבמאי בגרסה שלו: יותר זמן מסך ל'פלאש' שמגלם עזרא מילר ול'סייבורג' שמגלם ריי פישר. אותו פישר, אגב, טען להתעללות על סט הצילומים מצד ווידון. לא ברור אם לצורך הגדלת זמן המסך של שתי הדמויות יזדקק סניידר לצילומים מחדש, שכזכור לא סביר שיכללו את כלל השחקנים משום שבן אפלק הכריז על פרישתו מגילום באטמן עוד לפני שיצא הסרט.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?