בן אפלק ומייקל קיטון יגלמו שוב את באטמן בסרט "הפלאש"

"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". בן אפלק.

"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". בן אפלק.

צמד השחקנים שכיכבו בעבר בתור באטמן, בן אפלק ומייקל קיטון, ישובו לעטות את השכמיה השחורה עבור הסרט "הפלאש" (ש.ל.ר, The Flash) של אולפני האחים וורנר, ספין-אוף לדמות המהירה בגילומו של עזרא מילר שהופיעה ב"ליגת הצדק". את החדשות בישר הבמאי אנדי מושייטי בריאיון ל'ואניטי פייר'.

אפלק גילם את איש העטלף וברוס וויין בסרטים "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" (2016) ו"ליגת הצדק" (2017) של זאק סניידר – פלוס הופעת אורח ב"יחידת המתאבדים" (2016) – והיה אמור לביים ולככב בסרט באטמן בעצמו, אבל פרש עוד לפני ש"ליגת הצדק" יצא לקולנוע, בנימוק של בעית השתיה שלו. במקומו, הוצב מאט ריבס לביים את "הבאטמן" ורוברט פטינסון בתור הגיבור האפל. הפרישה לא השאירה יחסים עכורים בין אפלק לאולפני האחים וורנר, ששיבצו אותו מוקדם יותר השנה לסרט המצליח יחסית "הדרך חזרה", שם הוא גילם מאמן כדורסל עם בעית שתיה.

קיטון היה הראשון לגלם את איש העטלף בקולנוע בסרט "באטמן" (1989) של טים ברטון, וגם בסרט ההמשך "באטמן חוזר" (1992). הסיבה שדרושים שני באטמנים בסרט היא שהפלאש ינדוד בין מימדים מקבילים ויפגוש גרסאות שונות של גיבורי די-סי. כך, הוא יפגוש את הגרסה של אפלק ואת הגרסה של קיטון, שעל פי הריאיון – לשניהם יש חלק משמעותי בסרט. על פי הבמאי, הפלאש רואה בבאטמן של אפלק בתור איש העטלף הנכון ביותר, היות והם נלחמו יחד ב"ליגת הצדק".

"הפלאש" מיועד לעלות לאקרנים בקיץ 2022. עוד שחקנים שגילמו את באטמן ולא הוכרז על השתתפותם ב"פלאש" הם ג'ורג' קלוני, ואל קילמר וכריסטיאן בייל.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?