חדשות אודות
דמיאן צ'זל

Damien Chazelle

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"בבילון" - ביקורת: השאפתנות דחפה יותר מדי חלקים מיותרים (20.01.23)
עם כל השאפתנות של "בבילון", ועם ההשקעה העצומה, צוות השחקנים המרשים, העיצוב, הקצב והתנופה, השלם קטן מסך חלקיו. בעצם, יש פה יותר מדי חלקים מיותרים - ואפילו חלקים למספר שלמים. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"מועדון בפריז" - טריילר: דמיאן צ'זל מספר על מועדון ג'אז קטן בפריז של ימינו (15.04.20)
צפו בטריילר למיני-סדרה "מועדון בפריז" שיצר וביים דמיאן צ'זל יחד עם הבמאי אלן פול, המפיק גלן בלורד והתסריטאי ג'ק ת'ורן, אחרי ההצלחה הגדולה של סרטי הקולנוע המוסיקלים שלו "וויפלאש" והפייבוריט לאוסקר "לה לה לנד".
סיכום העשור (2019-2010) חלק ו': במאים (08.12.19)
בין השמות הבולטים מאחורי המצלמה בעשור האחרון בלטו שלושה במאים ממכסיקו - אלפונסו קוארון, אלחנדרו ג'י. אינארטו וגיירמו דל טורו - ושלושה דוברי צרפתית-קנדית מקנדה - דני וילנב, ז'אן מארק-ואליי וקסוויאר דולאן.
"האדם הראשון" - ביקורת #2 (18.10.18)
יש משהו נועז בלקחת את אחד הארועים המכוננים ביותר בהיסטוריה של המאה ה-20, ולהשתמש בו כסיפור רקע לסיפור האישי והאינטימי העומד במרכז "האדם הראשון" של דמיאן שאזל. הבעיה שזה לא עובד והסרט משעמם. ביקורת סרט מאת גיא ברמן מכליס.
"האדם הראשון" - ביקורת #1 (18.10.18)
הנושא ההיסטורי, השחקן המפורסם והבמאי הפכו את "האדם הראשון" למעורר סקרנות ואף למתמודד צפוי בטקסי הפרסים, ברם הסרט פחות טוב מ"לה לה לנד" ומ"ויפלאש" של אותו הבמאי. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
הסרט הישראלי הקצר "אמא של" יוקרן בפסטיבל טלורייד 2018 (31.08.18)
הסרט הישראלי הקצר "אמא של" של גן דה לנגה יוקרן בפסטיבל טלורייד 2018 שבקולורדו, ארה"ב. עוד יוקרנו בו גם "האדם הראשון" של דמיאן צ'זל ו"הזקן והאקדח" עם רוברט רדפורד.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם