חדשות אודות
דייזי רידלי

Daisy Ridley

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"כאוס מהלך" - טריילר: ספיידרמן וריי מ"מלחמת הכוכבים" בספריו של פטריק נס (01.12.20)
צפו בטריילר לסרט המד"ב "כאוס מהלך" של דאג לימן על פי סדרת הספרים המצליחה לנוער מאת פטריק נס ובכיכובם של טום הולנד, דייזי רידלי, מדס מיקלסן, סינתיה אריבו ודיויד אוילוו. העלילה מתרחשת בעולם שבו אין נשים ויש רעש מתמיד של המחשבות של כולם.
"מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" - ביקורת #2: תחושה נוסטלגית חמימה (23.12.19)
חרף הפגמים האמיתיים שיש בסרט "מלחמת הכוכבים: פרק 9 - עלייתו של סקייווקר", יש גם מספיק מה לאהוב. אפילו אם חוברו כאן קטעים רק לשם התרפקות נוסטלגית, גיא ברמן מכליס כן אוהב את הדמויות הראשיות ורוצה לראות עוד מהן. ביקורת סרט.
"מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" - ביקורת #1: לא אמין אך קצבי ומהנה (19.12.19)
יש ב"מלחמת הכוכבים: פרק 9 - עלייתו של סקייווקר" הרבה-הרבה יותר מדי אזכורים ומחוות לשלושת הסרטים הראשונים. זה לא מוסיף באמת דבר ובכמויות האלה זה בעיקר מסיט מהסיפור ומהעלילה, אבל בסופו של דבר מדובר בסרט קצבי ומהנה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" - טריילר מלא ואחרון: היכונו לסוף אפי (22.10.19)
אל כיסא הבמאי של "מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" הוחזר ג'יי-ג'יי אברמס, ואיתו תשוב כל החבורה של הטרילוגיה הנוכחית, כולל דייזי רידלי, ג'ון בויגה, אוסקר אייזק ואדם דרייבר. צפו בטריילר.
"מלחמת הכוכבים 9: עלייתו של סקייווקר" - פוסטר רשמי ראשון מתוך כנס D23 (26.08.19)
במרכז הפוסטר מתוך "מלחמת הכוכבים: פרק 9 - עלייתו של סקייווקר" ניצבים בתנוחות לחימה ריי (דייזי רידלי) וקיילו רן (אדם דרייבר), כשברקע מאיימות עיניו של פלפטין (איאן מק'דיארמיד).
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר