חדשות אודות
ג'ון דיויד וושינגטון

John David Washington

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"היוצר" - ביקורת: בילוי חביב ורווי אקשן מד"בי, בלי הרבה עומק (04.10.23)
האפקטים של "היוצר" מדהימים והסרט מעביר תחושה עתידנית שנמנעת ממלאכותית, עם הרבה מאוד יריות ואלימות גרפית במידה. אך הסיפור עצמו די שחוק וכולל אלמנטים צפויים מראש. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"טנט" - ביקורת: שעתיים וחצי של נולאן מנסה יותר מדי להרשים ולהלהיב (28.05.21)
בסרטו העוסק במסע בזמן "טנט", הבמאי-תסריטאי כריסטופר נולאן יותר מדי מנסה להרשים ולהלהיב, ועוד חושב שצריך שעתיים וחצי בשביל זה. "טנט" הוא כמו הסרט "דה ז'וו" בכיכובו של דנזל וושינגטון עם תסריט פחות טוב, תקציב גבוה יותר, ובנו ג'ון דיויד וושינגטון.
אניה טיילור-ג'וי, רוברט דה נירו, מייק מאיירס ורמי מאלק מצטרפים לסרטו של דיויד או. ראסל (17.01.21)
הקולנוען המועמד ל-5 פרסי אוסקר דיויד או. ראסל מרחיב את מעגל האול-סטארס של סרטו הבא ונטול השם עם אניה טיילור-ג'וי, רוברט דה נירו, מייק מאיירס, רמי מאלק, זואי סלדנה, כריס רוק, טימוטי אוליפנט, מייקל שאנון, אנדריאה רייזבורו ומתיאס שונירטס.
"מלקולם ומארי" - טריילר מתורגם: סיפור אהבה בין זנדאיה לג'ון דיויד וושינגטון (09.01.21)
צפו בטריילר לסרט הדרמה-רומנטיקה עם שאיפות האוסקר "מלקולם ומארי" בכיכובם של זנדאיה ("ספיידרמן: רחוק מהבית") וג'ון דיויד וושינגטון ("טנט", "שחור על לבן" ובנו של דנזל). הבמאי סם לוינסון כבר דאג לפרס אמי לזנדאיה - האם יצליח גם באוסקר?
"טנט" - טריילר 2 מתורגם: כריסטופר נולן מציג רעיון מסתורי ומפותל (22.05.20)
העלילה המסתורית של "טנט" מאת כריסטופר נולן לא נחשפת במלואה בטריילר השני, ובקווים כלליים מספרת על ניסיון של ג'ון דיויד וושינגטון מ"שחור על לבן" להציל את העולם כשהוא סבוך בתוך פרשיית ריגול בין לאומית גדולה שחלקים ממנה קשורים לעתיד. רוברט פטינסון וקנת' בראנה מככבים גם כן.
"טנט" - טריילר מתורגם: כריסטופר נולן מעקם את הזמן (20.12.19)
צפו בטריילר למותחן מעקם-הזמן "טנט" (Tenet) - הידוע יותר בכינויו 'הסרט של כריסטופר נולן לשנת 2020' - בכיכובם ג'ון דיויד וושינגטון, רוברט פטינסון, אליזבת' דביקי, אהרון טיילור-ג'ונסון, קנת' בראנה, מייקל קיין.
אהרון טיילור-ג'ונסון וקנת' בראנה מצטרפים למותחן הריגול "טנט" של נולן (01.06.19)
השחקנים אהרון טיילור-ג'ונסון וקנת' בראנה מצטרפים אל ג'ון דיויד וושינגטון, רוברט פטינסון ואליזבת' דביקי במותחן הריגול "טנט" (Tenet) של כריסטופר נולן.
"שחור על לבן" - ביקורת (09.08.18)
עם "שחור על לבן" ניתן לומר שהבמאי ספייק לי חוזר לעצמו עם סרט מעניין ומוצלח. למרות הרצינות של הנושא, לי משלב בו הומור ונמנע מלהפוך אותו לדוגמתי. ביקורת סרט מאת רותם יפעת.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים