חדשות אודות
מאיה זינשטיין

Maya Zinshtein

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

נדחה שידור הסרט הישראלי "עד סוף העולם" ברשת הציבורית-אמריקאית PBS בגין טענות להטעיה (31.03.21)
רשת הטלויזיה הציבורית האמריקאית (PBS) דחתה את שידור הסרט התיעודי הישראלי "עד סוף העולם" של מאיה זינשטיין בעקבות תלונות כי הסרט מאחד בצורה מטעה שני חלקים של נאום נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ.
הסרט התיעודי הישראלי "עד סוף העולם" נרכש להפצה בארה"ב (17.01.21)
הסרט התיעודי הישראלי "עד סוף העולם" של מאיה זינשטיין נרכש להפצה קולנועית ודיגיטלית בצפון אמריקה בידי חברת אברמוראמה של ריצ'ארד אברמוביץ'.
הסרט הישראלי "עד סוף העולם" יוקרן בפסטיבל התעודה IDFA 2020 (07.10.20)
סרט התעודה הישראלי "עד סוף העולם" של מאיה זינשטיין יוקרן בפסטיבל הדוקומנטרי אידפ"א IDFA 2020 שבהולנד. הסרט בודק את הרומן בין אוונגליסטים אמריקאים עם מדינת ישראל, מה שמביא את הראשונים להתפלל למען המדינה ולתרום מכספם לארגון צדקה ישראלי.
הסרט הישראלי "טהורה לעד" זכה בפרס האמי התיעודי 2018 (02.10.18)
הסרט הישראלי "טהורה לעד" של מאיה זינשטיין זכה בפרס לסרט התעודה העוסק בפוליטיקה וממשל הטוב ביותר של האמי לסרטי תעודה והפקות חדשותיות 2018. הסרט מתעד את קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים בעונת 2012-2013, על רקע הצטרפותם של שני שחקנים המוסלמים-צ'צ'נים.
הסרטים הישראלים "טהורה לעד" ו"פרינסס שואו" מועמדים לפרסי האמי התיעודי 2018 (27.07.18)
הסרטים הישראלים "טהורה לעד" של מאיה זינשטיין ו"פרינסס שואו" של עידו הר יתמודדו על פרסי האמי לסרטי תעודה והפקות חדשותיות 2018. "טהורה לעד" יתחרה בקטגורית סרטי תעודה העוסקים בפוליטיקה ובממשל; ו"פרינסס שואו" יתחרה בקטגורית 'נקודת ראות' לסרטי אמנות ותרבות.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
הנזיר והרובה
הנזיר והרובה
מאה מיליון צפיות
מאה מיליון צפיות
אנטומיה של נפילה
אנטומיה של נפילה
דיילות אוויר
דיילות אוויר