חדשות אודות
מילי בובי בראון

Millie Bobby Brown

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"דברים מוזרים", עונה 4 - תמונות וטיזר טריילר #4: חבורת הוקינס תשוב רק ב-2022 (07.08.21)
זה רשמי: לא יהיו פרקים חדשים של "דברים מוזרים" בשנת 2021, והעונה הרביעית של סדרת האימה הנוסטלגית תגיע רק ב-2022. יחד עם החדשות המבאסות, נטפליקס פרסמו טיזר טריילר רביעי לעונה, והוסיפו גם תמונות ראשונות מתוכה. הציצו פנימה.
"דברים מוזרים", עונה 4 - טיזר טריילר #3: "אילבן, את מקשיבה?" (07.05.21)
צפו בטיזר טריילר לעונה הרביעית של סדרת הלהיט "דברים מוזרים", שהוא המסקרן ביותר שקיבלנו עד היום. הטיזר מחזיר אותנו אל 'חדר הקשת' בו מתאמנים הילדים שגדלו עם אילבן, ובכלל אל 'המעבדה הלאומית של הוקינס', שם אנו רואים רמז לד"ר ברנר.
"גודזילה נגד קונג" - טריילר מתורגם: שתי מפלצות הענק נלחמות זו בזו (25.01.21)
שתי מפלצות הענק האגדיות של היפנים נלחמות זו בזו בקדימון-טריילר המתורגם של "גודזילה נגד קונג", וכשהן לא עושות את זה, אז בני האדם מנחיתים פצצות והרבה פטריות אש תופסות זמן מסך. צפו בטריילר בו קינג קונג נלחם בגודזילה.
מילי בובי בראון תככב ב"מדינה חשמלית" של האחים רוסו (20.12.20)
כוכבת "אנולה הולמס" ו"דברים מוזרים", מילי בובי בראון, לוהקה לככב בסרט המד"ב "מדינה חשמלית" (The Electric State) של האחים אנתוני וג'ו רוסו עבור אולפני יוניברסל. את התסריט כתבו שותפיהם לסרט "הנוקמים: סוף המשחק".
"אנולה הולמס" - טריילר מלא ומתורגם: מילי בובי בראון היא בלשית שנונה במיוחד (28.08.20)
צפו בטריילר המתורגם לסרט המיסתורין הקומי "אנולה הולמס" עם מילי בובי בראון מ"דברים מוזרים", בתור האחות השנונה והחריגה-בחברה של הבלש המפורסם שרלוק הולמס (כאן בגילומו של הנרי קאוויל) ושל מייקרופט (סאם קלפלין).
"אנולה הולמס" - טיזר טריילר: מילי בובי בראון היא אחותו השנונה של שרלוק הולמס (19.08.20)
סרט המיסתורין הקומי "אנולה הולמס" המבוסס על ספר מאת ננסי ספרינגר ובבימויו של זוכה האמי הארי בראדביר ("פליבאג"), מילי בובי בראון מ"דברים מוזרים" צעירה בהרבה משני אחיה, שרלוק (הנרי קאוויל) ומייקרופט (סאם קלפלין), אבל לא פחות שנונה וחכמה - וגם לה יש תעלומה לפתור.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי