חדשות אודות
לואיס פולמן

Lewis Pullman

חדשות
"אהבה בשחקים: מאווריק" - ביקורת #2: אקשן מותח ומלהיב, כמו פעם (30.05.22)
"אהבה בשחקים 2: מאווריק" מרגיש כאילו הגיע מתקופה אחרת, ואולי זו בדיוק הסיבה שכדאי היה ליצור אותו. סרט בלי יותר מדי תוכן או עומק, צפוי מאוד, עם קטעי אקשן מותחים ומלהיבים ופשוט כיפי לצפייה, כמו פעם. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"אהבה בשחקים: מאווריק" - ביקורת: הרבה שחקים, מעט אהבה (26.05.22)
מבחינה עלילתית "אהבה בשחקים: מאווריק" מתמקד בהכנות, באימונים ובמהלך התקיפה ה...בלתי אפשרית. חובבי מטוסי קרב ימצאו את מבוקשם. יש הפעם מעט מאוד "אהבה" והרבה מאוד "שחקים". ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אהבה בשחקים 2" - טריילר 2 מתורגם: הדרמה הרומנטית המפורסמת עוברת לאקשן בסרט ההמשך (17.12.19)
גם בקדימון-טריילר השני של "אהבה בשחקים 2" עם טום קרוז, מיילס טלר, ג'ון האם, אד האריס וג'ניפר קונלי, נראה כי המיקוד בסרט הוא האקשן, וזה מגובה גם ברשימת הקרדיטים של הסרט. צפו בו כעת.
"אהבה בשחקים 2" - טריילר: טום קרוז חוזר לסכנה עם הניסיון בפעלולים מ"משימה בלתי אפשרית" (20.07.19)
טום קרוז ניהל כנראה את "אהבה בשחקים 2" מקרוב, והביא את ג'וזף קוסינסקי מ"אבדון" לביים, את קלאודיו מירנדה לצלם, את ג'רי ברוקהיימר להובלת ההפקה, ואת כריסטופר מק'קורי לתסריט.
"זמנים קשוחים באל רויאל" - ביקורת #2 (13.10.18)
"זמנים קשוחים באל רויאל" הוא סרט פשע ומסתורין שמתאמץ מאוד להיות מגניב, שנון, מתוחכם ומסוגנן, אבל הוא בעיקר נמתח, ארוך וחסר פואנטה. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"זמנים קשוחים באל רויאל" - ביקורת #1 (11.10.18)
כל הקטעים בסרט "זמנים קשוחים באל רויאל" ארוכים מדי, הכול סובל מדרמטיות יתר עד שזה הופך לפומפוזי, והחלוקה לפרקים לא תורמת דבר מלבד רק עוד ניסיון יומרני להדר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
המונופול
המונופול
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
עקבות: קולות של בני הדור השני לשואה
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
רבל מון: חלק 2 - המצלקת
מלכודת במעמקים
מלכודת במעמקים