חדשות אודות
פיט דיוידזון

Pete Davidson

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"כסף טיפש" - ביקורת: רכבת הרים כיפית (16.03.24)
עם נתוני פתיחה מרשימים כמו הבמאי, התסריטאיות והספר שעליו הוא מבוסס, יכול להיות שהסרט "כסף טיפש" עמוס הכוכבים היה אמור להיות קצת יותר מוצלח, אבל הוא בהחלט נסיעה כיפית ברכבת הרים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן - טריילר 2: מי בכלא בגלל שירה בסופרמן? (23.06.21)
סרט גיבורי העל "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן התחדש בטריילר שני שמעמיק את ההסתכלות על הדמויות ההזויות והעלילה המדממת ומשוגעת של הסרט. למשל מי ירה בסופרמן כדור מקריפטונייט והכניס אותו לטיפול נמרץ, ומי מחבר את אסופת האנטי-גיבורים.
"יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן - טריילר: במאי "שומרי הגלקסיה" מתפרע למבוגרים עם דמויות הזויות (27.03.21)
צפו בטריילר הראשון לסרט הפעולה-קומדיה-קומיקס "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן, סוג-של-חידוש-סוג-של-סרט-המשך, שאמנם לא מספק הרבה פרטים על העלילה, אבל כן מציג כיצד חוש ההומור של גאן ("שומרי הגלקסיה") משתלב באוסף הדמויות החדש לשימושו.
"יחידת המתאבדים" (2021) של ג'יימס גאן - מאחורי הקלעים עם הצצה להרבה סצינות (23.08.20)
סרט הקומיקס "יחידת המתאבדים" בגרסת 2021 של ג'יימס גאן, התחדש בסרטון מאחורי הקלעים שמביא איתו הצצה להרבה סצינות שכבר צולמו ועברו את העיבודים הנדרשים. כמו שעולה הן מהפוסטרים והן מהסרטון, הולכים להיות הרבה פיצוצים בסרט. ממש הרבה.
"המשחק של ג'יזס" - טריילר: ג'ון טורטורו מרחיב את הדמות מ"ביג לבובסקי" (07.02.20)
צפו בטריילר המלא של קומדית הפשע "המשחק של ג'יזס" (The Jesus Rolls) עם ג'ון טורטורו בתור השחקן-במאי-תסריטאי שיוצאת כספין-אוף של "ביג לבובסקי" האייקוני מבית האחים כהן.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול