חדשות אודות
מנואל גרסיה-רולפו

Manuel Garcia-Rulfo

חדשות
"איש ושמו אוטו" - ביקורת: מלטף את נקודות הרגש הפופולריות (31.01.23)
"איש ושמו אוטו" לא מאוד מיוחד ומסמן "וי" על כל המקומות החשובים, אבל מספק בידור נעים למדי. הוא בעל פוטנציאל לרגש קהלים מסוימים כי הוא מלטף את נקודות הרגש הפופולריות - זקנה, בדידות וילדים. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"גרייהאונד" - ביקורת: שחזור די יבש של מהלך צבאי (12.07.20)
אנשי חיל ים מושבעים בוודאי יהנו מכל רגע של הלחימה הבלתי פוסקת, ההוראות להגאים, העדכונים מאנשי הסונר, טילי הטורפדו השלוחים מתחת למים, כפי שמוצגים בסרט "גרייהאונד" עם טום הנקס. אבל לשאר, זה בסך הכול שחזור של מהלך צבאי בצורה די יבשה. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"גרייהאונד" - טריילר: טום הנקס קפטן בצי האמריקאי מול צוללות נאציות (06.03.20)
סרט המלחמה "גרייהאונד" (Greyhound) בבימויו של אהרון שניידר מ"מסיבת ההלוויה שלי", הוא עוד פרויקט יקר לליבו של טום הנקס על מלחמת העולם השניה, שבו הנקס עיבד לתסריט ספר וכמובן מככב.
"מחתרת השישה" - טריילר 2 מתורגם: מייקל ביי וריאן ריינולדס חורכים את הדרכים באיטליה (17.11.19)
גם בטריילר השני של סרט הפעולה "מחתרת השישה" בבימויו של מייקל ביי ובכיכובו של ריאן ריינולדס הבלאגן חוגג והמכוניות חורכות את הכבישים ומעיפות כל דבר שאפשר, ואם אפשר שכל זה יהיה באיזורי התיירות הידועים של איטליה אז למה לא?
"מחתרת השישה" - טריילר מתורגם: מייקל ביי עושה "בחורים רעים" עם ריאן ריינולדס (02.10.19)
סרט הפעולה "מחתרת השישה" של מייקל ביי ובכיכובו של ריאן ריינולדס התחדש בקדימון טריילר רשמי שמנסה להדגיש כמה הסרט הזה הוא כיף של פיצוצים ובלאגן כמו "בחורים רעים".
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם