"הנוקמים 4: סוף המשחק" עקף את "אווטאר" והפך לסרט המכניס ביותר בהיסטוריה

"הנוקמים 4: סוף המשחק".

"הנוקמים 4: סוף המשחק".

"הנוקמים 4: סוף המשחק" הפך לסרט המכניס ביותר בהיסטוריה עם 2.7892 מיליארד דולרים, וסיים את כהונתו בת כמעט עשר השנים של "אווטאר" בתואר (2.788 מיליארד דולרים). את הדיווח אישר מנהל מארוול, קווין פייגי, שחשף כי האמת היא ש"אווטאר" גרף 2.7897 מיליארד דולרים להבדיל ממה שכולם ידעו עד כה, בזכות כל מיני הקרנות ספורדיות מסביב לעולם במרוצת השנים, אבל ש"סוף המשחק" יסגור את הפער בן 500 אלף הדולרים עד סוף היום (א'). הוא כמובן היה חשוף למידע המעמיק הזה בזכות עסקת הרכש של אולפני פוקס (בעלי "אווטאר") בידי אולפני דיסני (בעלי מארוול). החשיפה נעשתה בכנס קומיק-קון בסן דייגו, שם מארוול עורכת אירוע ענק עבור סרטיה העתידיים.

"הנוקמים: סוף המשחק" הוא הסרט ה-22 ביקום הקולנועי של מארוול, שהציג את כל כוכבי היקום הזה במלחמה בנבל הראשי שליווה אותו לאורך כל הסרטים בדרך. אחרי חודשיים בבתי הקולנוע והקירבה לשיא של "אווטאר", אולפני מארוול החליטו להשיק מחדש את הסרט עם גרסה מורחבת (או עם כמה תוספות), והדחיפה הקלה הזו ללא ספק עזרה לשבור את השיא. ישנו גם "ספיידרמן: רחוק מהבית" שמוקרן עכשיו בבתי הקולנוע ומאזכר מספר פעמים את "סוף המשחק".

התואר הנחשק הוא ענין של יוקרה בעיקר, וסוג של פרסומת קבועה, שבכל הזדמנות שמישהו ירצה להשוות משהו לסרט המכניס ביותר בהיסטוריה, הוא יזכיר את "הנוקמים: סוף המשחק". הסרט גרף 853 מיליון דולרים בצפון אמריקה ועוד כ-1.9 מיליארד דולרים מחוץ לה – כשהארץ המובילה היא סין (614 מ"ד) ואחריה בריטניה (114 מ"ד), דרום קוריאה (105 מ"ד), ברזיל (85 מ"ד) ומקסיקו (77 מ"ד). שבירת השיא מגיעה בסוף השבוע ה-13 של הסרט בבתי הקולנוע.

שיוכים: שוברי קופות

[…] המשקל הוא שם. המוצר האחרון שיצא מהשלב השלישי הפך לסרט המכניס ביותר בהיסטוריה, כך הכריז פייגי באותו אירוע בקומיק-קון […]

[…] מי שדאג לפער הקל שהיה ל"הנוקמים 4: סוף המשחק" מ"אווטאר" בידיעה […]

[…] בהיסטוריה, במקומו של "הנוקמים 4: סוף המשחק" (2019) אשר תפס אותו לכשנה וחצי. ההזדמנות לגרוף עוד הכנסות בבתי הקולנוע נבעה מהניסיון […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?