פרק איחוד של "חברים" עם כל השחקנים אושר רשמית

"חברים".

"חברים".

קצת אחרי יום ההולדת ה-25 להשקת הסדרה במקור, מגיע האישור הרשמי כי צוות השחקנים של "חברים" יתאחד לפרק מיוחד ולא מתוסרט עבור שירות הסטרימינג האמריקאי HBO Max. ששת החברים – ג'ניפר אניסטוןקורטני קוקסליסה קודרומאט לה'בלנקמת'יו פרי ודיויד שווימר – יבוימו בידי בן ווינסטון על במת הצילומים המקורית של הסדרה באולפני האחים וורנר (במה מספר 24). החדשות על האיחוד פורסמו בתמונה חדשה של השחקנים באינסטגרם (ראו בסוף הכתבה הזו).

פרק האיחוד בן השעה יהיה זמין לצופי שירות הסטרימינג HBO Max החל בחודש מאי, לכבוד המעבר של כל 236 פרקי הסדרה לשירות מנטפליקס (אצלנו עדין זמינה דווקא בנטפליקס, בהינתן ש-HBO Max כמעט לא פועלת מחוץ לארה"ב). לאולפני האחים וורנר יש הסכמי שידור עם גופי השידור בארץ (למשל yes) ולכן סביר שגם אצלנו הפרק יהיה זמין בסמוך לזמן בארה"ב.

המשא-ומתן על האיחוד היה כמובן לא פשוט, ועל פי הדיווח בדדליין, השחקנים יקבלו בין 3 ל-4 מיליון דולרים על ההשתתפות בפרק. מה גם שכל השישה ישמשו בתפקידי הפקה בפועל של הפרק, כלומר עוד תמלוגים. יפיקו לצידם גם הבמאי ווינסטון והיוצרים של הסדרה, דיויד קרייןמרתה קאופמן וקווין ברייט.

 

View this post on Instagram

 

It’s happening… ⁣ ⁣ ⁣ @hbomax⁣ @courteneycoxofficial⁣ @lisakudrow⁣ @mleblanc⁣ @mattyperry4⁣ @_schwim_

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston) on

[…] משנה אחרי שקיבל אור ירוק, ואחרי דחיות חוזרות ונשנות בעקבות מגיפת הקורונה, פרק […]

[…] Max (קרי לא בישראל), שזה בדיוק שנה למועד ההשקה של השירות (במקור הוא היה אמור ללוות את השקתו). הפרק אינו מתוסרט וששת החברים לא צפוים לגלם את הדמויות […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?