אחרי מעל 20 שנה: "הקומדי סטור" חוזרים לעונת איחוד בטלויזיה

"הקומדי סטור". צביקה הדר, גיל ססובר, אסף אשתר, רובי דואניס, איתי שגב.

"הקומדי סטור" 2020. צביקה הדר, גיל ססובר, אסף אשתר, רובי דואניס, איתי שגב. באדיבות טדי הפקות ופרטנר טי-וי.

'ערוץ טדי' של 'טדי הפקות' בפרטנר TV ישיב לטלויזיה את החמישיה המקורית של "הקומדי סטור" לעונת איחוד בצל משבר מחלת הקורונה, אחרי מעל 20 שנה של היעדרות משותפת מהמסך. החמישיה המקורית של צביקה הדראסף אשתררובי דואניסגיל ססובר ואיתי שגב נפגשה ככל הנראה בחודש האחרון כדי לגבש את הרעיון. העונה תמנה 10 פרקים במתכונת של תוכניות ערוץ טדי (בייט סייז – bite size), כלומר פרקי מערכונים של 5 עד 10 דקות.

קיבלנו סנונית ראשונה לאיחוד בחג פורים שבתחילת החודש, כאשר החמישיה התאחדה לשידור בתחנת הרדיו 'גלגלצ' בגילום הדמויות המיתולוגיות מ"הקומדי סטור" (הקלטה כאן). האיחוד הרשמי לטלויזיה לא נרמז, וההערכה היתה כי מדובר בשידור רדיו שנועד לקדם את התוכנית החדשה של הדר עם השם הדומה "קומדי סטאר". האיחוד של "הקומדי סטור" מקדים את האיחוד המסתמן של תוכנית קומדיה קאלטית אחרת "זהו זה", שכבר מדובר מזה זמן מה, על אף שטרם נחתמו רשמית חוזים.

"הקומדי סטור הפכה כבר מזמן לסדרת קאלט שהכניסה ביטויים לז'רגון של דורות שלמים," מסרת המפיקה טמירה ירדני מ'טדי', "ואני שמחה שהחמישיה כולה, צביקה, אסף, רובי, גיל ואיתי, חוזרת למסך כדי להרים את המורל ולעשות שמח."

עונת האיחוד של "הקומדי סטור" נכתבה וצולמה בימים האחרונים בהתאם להנחיות משרד הבריאות, על פי הודעתם של ערוץ טדי, ותעלה לשידור כבר בימים הקרובים בערוץ.

[…] קשת. מוקדם יותר, בשעה 19:00, ישודר בערוץ 'טדי' בפרטנר TV פרק האיחוד של "הקומדי סטור". האיחוד הזה של "זהו זה" הינו הראשון מאז התאחדו […]

[…] 2020 היא סדרת מערכונים במתכונת של פרקים בני 5-10 דקות המחדשת את הסדרה המיתולוגית משנות ה-1990. מככבים בה צביקה […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?