הסדרה הישראלית "האקס המיתולוגי" נמכרה לעיבוד אמריקאי בידי FOX ועבור רשת CBS

"האקס המיתולוגי". איתי טיראן, ורד פלדמן, טלי שרון, עומר ברנע.

"האקס המיתולוגי". איתי טיראן, ורד פלדמן, טלי שרון, עומר ברנע. צילום באדיבות יח"צ.

סדרת הדרמה-קומדיה הישראלית "האקס המיתולוגי" של סיגל אבין ובכיכובה של טלי שרון נמכרה להפקת פרק פיילוט אמריקאי שתעבד חברת 20th Centry Fox Television עבור רשת הטלויזיה CBS. הגרסה האמריקאית תיקרא "רשימת האקסים" (ש.ל.ר, The Ex List).

סדרת המקור הישראלית הופקה בידי 'ינוסן הפקות' ושודרה במאי האחרון בזכיינית ערוץ 2 'קשת', אך הוסרה אחרי 11 פרקים בלבד (מתוך 13 שצולמו) משלא הצליחה לעורר את אהדת המבקרים או מספיק רייטינג (13-18% בממוצע בקרב משקי בית יהודים, שזה מחוץ לעשיריה העליונה בטבלת הרייטינג וחצי מסדרות כמו "מסודרים"). במרכז העלילה עמדה דמותה של מיכל גולן (בגילומה של טלי שרון) שמגדת עתידות אומרת לה כי אם היא לא תמצא את אהבת חייה בתוך שנה – היא לא תמצא אותו מעולם – וגם שאותה אהבה גדולה כבר היתה בידיה אך היא זרקה אותו. מיכל מכינה רשימה של כל בני הזוג בעברה ויוצאת עם חבריה (איתי טיראןעומר ברנע וורד פלדמן) למצוא מי מהם הוא הגבר הנכון.

טרם נמסרו תאריכים לתחילת ההפקה. השלב הבא יהיה ליהוק וכתיבת התסריט המעובד.

זוהי מכירה שלישית של 'קשת' לעיבוד הוליוודי-אמריקאי, אחרי "מסודרים" שנמכרה לרשת FOX ו"אורי גלר מחפש את היורש" שנמכרה לרשת NBC. את סכר המכירה לארה"ב פרצה הסדרה "בטיפול" של HOT שנמכרה לרשת HBO.

[…] הישראלית "האקס המיתולוגי" של סיגל אבין. את הפיילוט האמריקאי הוביל ג'ונתן לוין ("מכושפות") על פי פיתוח ועיבוד של […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?