"דברים מוזרים", עונה 4 – טיזר טריילר #3: "אילבן, את מקשיבה?"

"דברים מוזרים". מילי בובי בראון.

"דברים מוזרים". מילי בובי בראון.

העונה הרביעית של סדרת הלהיט "דברים מוזרים" התחדשה בטיזר טריילר שלישי, שהוא המסקרן ביותר שקיבלנו עד היום. הטיזר מחזיר אותנו אל 'חדר הקשת' בו מתאמנים הילדים שגדלו עם אילבן (היא הילדה ה-11 כמובן, כמו ששמה מכריז באנגלית), ובכלל אל 'המעבדה הלאומית של הוקינס', שם אנו רואים רמז לד"ר מרטין ברנר (מת'יו מודין) ושומעים את קולו אומר: "היום, תכננתי משהו מאד מיוחד בשבילכם. אילבן, את מקשיבה?" עיניה המבועתות של אילבן (מילי בובי בראון) מיד אחר כך מעלות את התהיה: האם אילבן שמעה את הקול? והאם ברנר חי ומתקשר איתה טלפתית באמצעות ילדים אחרים? הדמות של ברנר נחשבה מתה, על אף שמעריצים רבים לא השתכנעו. כבר לפני למעלה משנה שנחשף [ספוילר] כי הדמות של השוטר האהוב הופר (דיויד הרבור), שגם אותה הסדרה ניסתה להציג כמתה, בסוף העונה השלישית, הוצגה רשמית עם אויר בריאות בטיזר הקודם.[/ספוילר]

ההמתנה לעונה הרביעית היא ארוכה במיוחד וגם טרם הוכרז תאריך העליה שלה לנטפליקס, כנראה משום שהיא עוד נמצאת בצילומים. חלפו כמעט שנתיים מאז שנחתה העונה השלישית ומאז שהתאומים מאט ורוס דאפר ('האחים דאפר') הוחתמו בנטפליקס לחוזה רב שנתי והכריזו על העונה הבאה. בזכות החוזה, מאמינים שהעונה הרביעית אינה האחרונה בסדרה. הסיבה להמתנה הארוכה כל כך לפרקים החדשים היא כמובן מגיפת הקורונה, אך יש סיכוי שתוספת הזמן להפקה תצליח לחדד את העונה הבאה. "דברים מוזרים" היא מהסדרות המצליחות ביותר שיש לנטפליקס, אך לטעמי העונה השלישית נמרחה הרבה יותר מדי וגם שאר המבקרים הישראלים לא השתפכו ממנה כמו מהקודמות.

עלילת העונה השלישית הסתיימה [ספוילר] בכך שהשריף ג'ים הופר הקריב את חייו לכאורה, כך שג'ויס (וינונה ריידר) נותרה לבד עם הילדים, והחליטה לעבור עם אילבן ומשפחתה הרחק מהעיר שלהם, הוקינס שבאינדיאנה, ארה"ב. הטיזר הראשון לעונה הרביעית נחתם במילים 'יש לי הרגשה שאנחנו כבר לא בהוקינס', והטיזר השני כאמור הציג את הופר חי וכלוא במחנה עבודה של הרוסים.[/ספוילר] אל העונה יצטרף אייקון האימה רוברט אנגלונד (פרדי קרוגר מ"סיוט ברחוב אלם").

צפו בטיזר טריילר המתורגם:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?